این مقاله ضوابط نمای خشک شما را شگفت‌انگیز می‌کند: بخوانید یا از دست ندهید

به طور کلی استفاده از سنگ در نمای ساختمان باتوجهبه انواع آن در رنگها و طرحهای گوناگون، جزو ویژگیهای خاص طراحی نما ساختمان با سنگ است. نمای سرامیک خشک به دلیل برخورداری از ویژگی هایی مانند پایداری در دمای بالا، استحکام زیاد، مقاومت بالا در برابر خوردگی و عدم جذب آب در بسیاری از پروژه های ساختمانی در دنیا به عنوان نمای اصلی توسط طراحان و معماران ساختمان در مراحل ابتدایی جهت اجرای پروژه انتخاب می گردد و در لیست اجزای بسیار مهم و استراتژیک ساختمان قرار می گیرد. پنجره های آلومینیومی به دو مدل پودری و انادایز رنگ آمیزی می شود که می توانید بر اساس نمای ساختمان خود و علم رنگ شناسی بهترین انتخاب رنگ را داشته باشید. فریم های آلومینیومی بسیار سبک وزن و مستحکم هستند. انعطاف بالای آجر نسوز نما آذرخش در ایجاد انواع فرم های طراحی معماری مخصوصاً در نمای ساختمان این کالا را به عنوان یکی از متریال های اصلی ساخت نمای ساختمان و در بین سازندگان شرکتهای نمای خشک محبوب کرده است.

نمای خشک ساختمان چیست

This post has ​been gen᠎erated ​by  behsaznama Co​nten​t Gene rator ​DE MO.

از آنجا که فلز آلومینیوم به صورت ذاتی سبک می باشد، قابل انعطاف بالایی داشته و کار کردن با آن آسان است. برخی از آجرهای نسوز می باشند که هزینه خریداری شان تا حدودی بالا است. این آجر نسوز می تواند تا سالها ماندگاری داشته باشد و البته در این بین کیفیت متریال مورد استفاده در تولید این نوع آجر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه داشته باشید که پنجره های یو پی وی سی از عایق بسیار قوی برخوردار هستند. اما با اضافه کردن تیغه پلی آمید و از بین رفتن رسانایی این عنصر عایق صوتی این پنجره های بسیار قوی شده و با یو پی وی سی رقابت می کند. همچنین نسبت به طول عمر طولانی که این متریال دارا می باشد و عایق حرارتی بسیار قوی که باعث می شود مبلغ قبوض انرژی شما کاهش داشته باشید، در هزینه های شما صرفه جویی انجام می گیرد. ᠎Data w᠎as g᠎en erat​ed wi th G SA Content Gene rator DE MO !

نمای خشک در مشهد

پروفیل آلومینیوم بسیار قوی و در عین حال سبک وزن می باشد. خیلی زود جامعه دکوراسیون داخلی و مشتریان با بتن اکسپوز توانستند ارتباط بگیرند و این متریال سخت و در عین حال زیبا توانسته است میزان فروش خود را هر ساله نسبت به متریال های دیگر بیشتر و بیشتر کند. در طول عمر ساختمان نیز به لحاظ انرژی در مقایسه با انرژی ورودی اولیه، تا بیش از 100 برابر بیشتر صرفه جویی می شود. از این متریال در ساختمان ها و به عنوان درب و پنجره استفاده می شود. قطعا اینطور نیست چرا که با یک نگاه کلی نسبت آب و هوای کل کره زمین می بینیم که قطعا نیاز هست در کشور های دیگر هم بادگیر وجود داشته باشد و خب قطعا متناسب با فرهنگ، آداب رسوم، معماری منطقه و تمکن مالی مردمان هر منطقه دارای اشکال خاص خود باشد. به دلیل کم بودن عرض جغرافیایی و خشک بودن عمومی هوای ایران (به استثنای مناطق ساحلی) نوسان روزانه و سالانه درجه حرارت هوا در بیشتر مناطق کشور بسیار زیاد است.

تولید کننده نمای خشک

با نصب نماهای خشک بر روی ساختمان ، ساختمان دو پوسته خواهد شد که در محفظه خالی بین نما و ساختمان می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن درگیر هستند ، اقداماتی را انجام داد زیرا محفظه ی هوا بین دیوار سازه و نما ، از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری می کند ، همچنین شکل جریان هوای داخل این محفظه نیز با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت ، بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییر خواهد بود . بتن اکسپوز در حقیقت دیوار پوشهای بتنی است که از سیمان، سنگدانه ،پلیمر ،فیلر ، روان کننده ها ،پلیمر ، الیاف (میکرو و ماکرو) و مش تشکیل شده است . روش هایی زیادی برای این نوع اتصال سنگ نما به دیوار وجود داره. از نظر رنگ و جنسیت تنوع زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید