این مقاله نصب نمای خشک شما را شگفت‌انگیز می‌کند: بخوانید یا از دست ندهید

در نتیجه می توانید در طراحی نما به معماران و مهندسان خواسته ها و درخواست های خود را از جمله نوع نما و میزان بودجه ای که برای اجرای آن دارید بگویید. برای زیباسازی نمای ساختمان از متریال های زیادی استفاده می شود که آجر و سرامیک را میتوان جز این دسته نام برد. قیمت سنگ کاری نمای ساختمان نیز با توجه به جنس و قیمت سنگ نمای ساختمان انتخابی شما مشخص خواهد شد. با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. برطرف کردن ناشاقولی : در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود.

افزایش نمای خشک خود را با نکات زیر

میزان واردات آوریل جمان مقایسه با ۱۳۳ هزار و ۳۱۵ نفس هزينه درا آوریل روز گذشته، بیش از ۱۳۰ درصد افزایش داشت. در نصب خشک سنگ نما، فضای خالیای به میزان تقریبی ۳۰ تا ۴۵ میلی متر بین جدار خارجی دیوار و سنگ نما واقع میشود که منجر به وجود یک لایۀ هوایی بین دیوار و سنگ نما میشود و به عنوان عایق حرارتی عمل میکند. علاوه بر زیبایی نمای ساختمان شیشه منجر به تأمین نور و میزان روشنایی ساختمان می گردد که انتخاب آن گزینه بسیار مناسبی در اجرای نمای ساختمان می باشد. برای جلوگیری از اتلاف بالای مصالح و خرد شدن آنها توصیه می شود که سوراخ کاری های مورد نیاز در سرامیک با توجه به فواصل قاب آلومینیومی در کارخانه انجام شود و سوراخ کاری های قاب آلومینیومی در سایت انجام شود. نمای ساختمان میتواند با استفاده از مصالح و پوشش مناسب از آسیبهای محیطی مانند خردگی و یخبندان و رطوبت جلوگیری کند. مصالح نمای خشک در دنیای امروز به دلیل مزایای بالایش نسبت به سایر مصالح نما ارجحیت دارد. سنگ مرمر یک نوع سنگ آهکی است که تنوع رنگ زیادی دارد.

بهطور مثال میتوانید از رنگ کردن قسمتهای نمایان بست استفاده کنید. ازسنگ گرانیت مقاومت بالاتری دارد و به دلیل سختی کافی در نمای راه پله ها استفاده می شود. از آنجایی که سنگ یکی از پر کاربردترین ابزارها در ساخت نمای خارجی و تزیین نمای داخلی محسوب می شود که از گذشته تا امروز مورد استفاده و اجرا در نمای ساختمان توسط معماران و مهندسان قرار گرفته است. نمای این نقشه ساختمان ویلایی تلفیقی از سنگ و آجر است. کیفیت و شفافیت شیشه و عایق صوتی و حرارتی بودن آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. نمای آجری از انواع نمای ساختمان می باشد که با بکارگیری این نوع فضای ساختمان دلنشین خواهد شد و به دلیل دارا بودن ضریب انتقال حرارتی کم و پایین نقش مهم و پررنگی در ایجاد عایق حرارتی در یک سازه و ساختمان ایفا می کند. سلام وقت بخیر، در این مطلب از ویلاطور ( انواع متریال نمای ویلا شمال ) شما با متریال و مصالح قابل استفاده در نمای ویلاهای شمال به علاوه مزیت های آنها آشنا می شوید و در انتها میتوانید با اطلاعاتی که ویلاطور در اختیارتان قرار داده بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

اجرای نمای خشک شیراز

Th​is con​te nt h᠎as  been done by behsaznama Con᠎te᠎nt  Genera to᠎r DEMO!

سیستم نمای خشک از نظر اجرایی و با توجه به نوع قرارگیری اتصالات نمای خشک به دو دسته روش؛ نمایان (Visible) و غیره نمایان ( Invisible)دسته بندی می شود؛ که در ادامه توضیحی مختصر از هر یک را بیان خواهیم کرد تا شناخت دقیق تری درباره این نوع نما داشته باشید. ترمووود یک نوع چوب به حساب می آید که در طراحی نما خیلی پر کاربرد است. بهترین متریال چوبی می توان گفت چوب ترمووود است که علاوه بر سبکی استحکام و مقاومت بسیار زیادی دارد. ایجاد شکستگی در نما : نصب نمای خشک ، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم شکستگی ها و تورفتگی و بیرون آمدگی هایی در نما ایجاد کنیم که این کار در نمای ملاتی به راحتی امکان پذیر نیست . شستشوی نمای ساختمان موجب بهتر دیده شدن و زیباسازی ظاهر نمای ساختمان ها و شفافیت نما می شود. همچنین بهتر است بدانید طراحی نما می بایست توسط معمار انجام گیرد و توسط شهرداری منطقه یعنی در منطقه ای که سازه یا همان ساختمان در حال ساخت است تأیید شود. چرا که طول عمر بالایی را برای سازه به ارمغان آورده و در برابر نفوذ حشرات و آتش سوزی از مقاومت دو چندانی برخوردارند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نحوه اجرای نمای سرامیک خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید