بالا 10 اشتباهات در اجرای بتن اکسپوز می‌توانید Easlily درست در حال حاضر

رنگ نما های سیلیکونی از لحاظ ویژگی های ساختاری تنوع بسیار زیادی دارند به طوریکه به دسته های ارگانوسیلیکون (organosilicon) ، سیلان (silane) ، و سیلوکسان (siloxane) طبقه بندی می شوند. در واقع نمای خشک سازهای جداگانه از ساختمان اصلی میباشد اما بار وزنی به نما اضافه نمیکند. در نمای بتنی پیش ساخته ، بسته به نوع پنل ها و مسلح و غیرمسلح بودن پنل ها، از روش اجرای متفاوتی استفاده خواهد شد. علاوه بر آن که اجرای انعطاف پذیری خواهد داشت، شمایل و طرح های متنوعی را ارائه می دهد که نقش موثری در دکوراتیو بودن خانه ایفا می کند. در راستای استفاده از تکنولوژیهای نوین ساختمانی و به منظور بالا بردن کیفیت ساخت، سرعت اجرای بالاتر و به علاوه ارائه طرحهای زیبا و متنوع و استفاده حداکثری از نور خورشید ، یکی از نماهایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد کرتین وال می باشد . شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد.

شیدر آلومینیومی

عمدهترین این موارد عبارتند از استیل، آلومینیوم و گالوانیزه، مصالح رویه نما شامل انواع سنگ و سرامیک خشک، آجر و شیشه نیز پروفیلهای آهنی و… از قالب های فایبرگلس نیز می توان استفاده کرد، ولی هزینه بالاتری نسبت به قالب فلزی دارد. در نمای بتنی اکسپوز ساخت در محل با روش بالارو ، بتن اکسپوز در مراحل مختلفی به صورت پلکانی هزینه اجرای نمای خشک ایجاد می شود. نمای بتن اکسپوز ، در ساختمان هایی با طرح های مجسمه مانند و فرم های مختلف منحنی قابل اجراست. بدین ترتیب، شاید اجرای بتن اکسپوز در چنین سازه هایی آن طور که در دکوراسیون داخلی منازل اجرا می گردند چندان لازمه دقت نباشند. در بخش هایی مانند ستون ها که برجسته هستند نیز از مفتول اسکوپ یا مفتول رابیتس استفاده میشود. هم اکنون از بتن اکسپوز یا بتن نما در بسیاری از سازه های صنعتی و کارخانجات نیز استفاده می گردد. در انتها نیز بتن ریزی انجام می شود. در این روش نصب ، تایلهای بتن اکسپوز ، مانند سنگ نما با استفاده از دوغاب ماسه و سیمان نصب میشوند. پله ای شدن بتن نما از جمله معایب شایع در اجرای این نوع بتن به شمار می رود که برای رفع و ترمیم آن از ساب خوردن استفاده نمود. Da​ta has been c reat ed wi​th the help of behsaznama Content  Generator Dem ov er sion!

نصاب نمای سرامیک خشک

مساحت مجموع فضای سبز شهر قم ۱۷۱۷ هکتار است و سرانهٔ فضای سبز به ازای هر شهروند ۱۶ متر مربع است. روز جهانی سالمندان چه روزی است ؟ تولید کننده بتن اکسپوز در شیراز چه خصوصیاتی دارد؟ خلاف آن چه که عنوان بتن اکسپوز ما را به این فکر وا می دارد که این نوع مصالح مناسب دکوراسیون داخلی نیست اما باید گفت استفاده از بتن نما در دکوراسیون داخلی منازل باعث گردیده تا شمایل زیبا به همراه یک سبک فوق مدرن پدید آید. میزان تفاوت و ترکیب گوناگون عوامل اقلیمی، که خود ناشی از تفاوت موقعیت جغرافیایی مناطق مختلف است، مناطق اقلیمی متفاوتی در جهان پدید آورده که هریک ویژگی های خاص خود را دارد. قالب گذاری با ابعاد و اندازه دلخواه، به طراح کمک می کند تا طرح های مدنظر خود را اجرا کند. در این مرحله بازرس به ملک شما رجوع نموده و ویژگی های آن را بررسی می نماید و تعداد طبقات مجاز برای ساخت شما در این مرحله مشخص می گردد. یکی دیگر از مدلهای میانردهی برند اخوان فر توکار اخوان مدل F25 است که با وجود کنترلهای دیجیتالی میتواند اطلاعات دقیق و خوبی را در زمان پختوپز به شما ارائه کند.

با توجه به طول عمر بسیار بالا، محوطه شما ماندگارتر خواهد شد. در نصب پیچی این حفرات به محلی مناسب جهت پیچ کردن تایل بتن اکسپوز بر روی نمای ساختمان می باشند. حالت بهینه دیوار جهت اجرای نمای خشک ، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو می باشد. نمای ساختمان معمولا به یک ضلع یا چند ضلع ساختمان که جلوی ظاهری بنا است گویند؛ نماهای ساختمانی و آپارتمانی یکی از مواردی است که از طراحی کلی سازه جداناپذیر است و در آن میشود هنر و خلاقیت یک معمار را مشاهده کرد همچنین همین موضوع، معیاری جهت اهمیت دادن و زیبایی شناختی نمای ساختمان است که از دید خریداران ایرانی حائز اهمیت است. نما در لغت نامه دهخدا به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه که در معرض دید و برابر چشم است، آنچه از بیرون سوی دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت،قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان و ساختن نمای عمارت است. بنابراین در این نوع بتن ها، کیفیت ظاهری و سطحی بتن از اهمیت بالایی برخوردار است. از آن جا که بتن اکسپوز (بتن نما) باید ظاهری مدرن، سطح زیبا و همواری ارائه دهد اجرای آن نیازمند دقت و تخصص های لازم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید