برخی از افراد با نمای خشک اکسل می کنند و برخی نه – شما کدام یک هستید؟

ترکیب این دو نما در کنار یکدیگر نوازشی بر چشم بینندگان آن نما می باشد . به طور مثال برای ساختمان ­هایی که در بافت تاریخی شهری کویری قرار گرفته­اند بهتر است متریال سنتی مانند آجر که همخوانی بیشتری با بستر فضا دارد انتخاب شود. در طراحی و اجرای نمای ساختمان علاوه بر اینکه باید بهترین متریال با توجه به شرایط محیطی و سلیقه کارفرما انتخاب شود؛ اصول طراحی نما هم بسیار اهمیت دارد. برای طراحی و اجرای بهترین نمای ساختمان کار را به متخصصان اهالی فن چیدانه در زمینه معماری و دکوراسیون بسپارید. حفاظ پنجره طرح مدرن علاوه بر امنیت، زیبایی و جذابیت خاصی را به ساختمان می بخشد و با توجه به ساخت و ساز ویلاهای شیک و مدرن، این مدل نرده پنجره بهترین انتخاب می باشد که ساختمان را متمایز از ساختمان های دیگر می کند و دیگر شما یک حفاظ تکراری که بیشتر جاها نصب است را نمی بینید. نمای بتن اکسپوز ماهیت سرد داشته و به فضا چه از لحاظ بصری و چه ماهیت فیزیکی، سردی خاصی می بخشد.

نمای خشک ساختمانی

۵- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. این نوع اجرای نمای ساختمان روشی جدیدتر است و سرعت اجرا و مقاومت نمای ساختمان در آن بالاتر از روش اجرا با ملات است. یکی از ویژگی­ های نمای ساختمان که در اولین قدم­ های طراحی و اجرا باید به آن توجه شود سبک طراحی نمای ساختمان است. یکی از مواردی که باعث زیباتر شدن نمای ساختمان می ­شود، نورپردازی آن است. یکی دیگر از شرایط متفاوت آب و هوایی کشور ایران مناطق گرم و مرطوب می باشد. نمای ساختمان مانند کارهای ساختمانی دیگر به صورت خشک و یا با استفاده از ملات اجرا می­شود. نماهای ساخته شده به سبک رومی بخاطر معماری تقریبا پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمتی که در آن به کار می رود تداعی کننده لوکس بودن ساختمان و تعلق آن به قشر مرفه جامعه نما است. سرعت اجرائی بسیار بالا؛ به نحوی که هر تیم اجرایی دونفره در این سیستم قابلیت اتصال واجرای حداقل ۳۰ الی ۴۵ مترمربع اجرای عملیات سنگ کاری را دارا می باشند. در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. This art icle has ​been cre ated by GSA Con tent Ge nera tor DEMO​!

آجر نمای سنتی دارای ویژگی ها مفید بسیاری می باشد .

در سیستم نمای خشک برای اتصال المان ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. این روش دارای 4 نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. دنیای آجر نمای سنتی به دلیل تنوع فراوانی که دارند این امکان را فراهم کرده اند که نمایی بسیار زیبا و خاص را برای ساختمان ها تنها با کمی خلاقیت و ترکیب آن ها ایجاد نمایید . به همین دلیل تلفیق آجر سنتی با نمای آجری مدرن ، بسیار مورد پسند واقع شده و موجب خلق نمایی خاص و در عین حال جذاب شده است . نمای ساختمان سه طبقه در بسیاری از مکان ها یک منظره رایج است. آجر نمای سنتی دارای ویژگی ها مفید بسیاری می باشد . نکته ی مهم در مورد این نماها این است که آجرهای سنتی دمده نمی شوند و در عین حال نیز دارای دوام و ماندگاری بسیار زیادی می باشند و این قابلیت را دارند که بتوان در طرح ها و روش های مختلف آجر چینی استفاده کرد . Post h​as been created by behsaznama Con te nt Gener᠎ator D emov​er sion​!

اجزای سیستم نمای خشک آجری را نام ببرید

نماهای آجری سنتی مدرن در دنیا! امروزه اهمیت نماها به قدری زیاد خود را نشان می دهد که در این میان نیز افراد بسیاری وجود دارند که استفاده از نماهای آجری را می پسندند و از طرفی نیز مدرن بودن را نیز دوست دارند . در مطلب اصول طراحی نما، راجع به نکته­ های مهم طراحی نما صحبت کرده­ایم پس این مطلب را از دست ندهید. اجرای نمای ساختمان با استفاده از ملات: از جمله روش ­های سنتی و قدیمی اجرای نمای ساختمان است که در آن مصالح نما با استفاده از ملات به ساختمان نصب می­ شوند. از طرفی دیگر نمای ساختمان ها بخش عمده ی سیما و ظاهر شهر را شکل می دهند و در زیبایی بصری شهر نقش مهمی دارند. پیامد دیگر تمسک به شفافیت برای تأمین نور، هوا، فضای سبز و استفاده از شیشههای سراسری این بود که پوستههای «ماده زایی» شده شیشهای حتی اگر میتوانستند تداوم زندگی داخل و خارج ساختمان را تأمین کنند، تعامل بین توده و فضا، نقش و زمینه فضای مثبت و منفی را از بین میبرد. همه این مراحل به مرور زمان در سطح نما و سنگ نما نفوذ کرده و باعث کستن و ترک خوردن سنگ و جرم گرفتگی نما میشود.

​Conte᠎nt h​as ​been c᠎reated by behsaznama Con tent Generat or Demov​er sion.

دیدگاهتان را بنویسید