برخی از مردم اکسل در اجرای نمای خشک و برخی نگذارید – شما کدام یک هستید؟

در این مقاله قصد داریم به مزایای این متریال و دلایل محبوبیت آن بپردازیم. به همین منظور انواع نمای خشک متناسب با نوع کاربری و هزینه و سلیقه افراد متشکل از مصالح گوناگون مانند آلمینیوم، سیمان، بتن، کامپوزیت، چوب، شیشه و چندین مصالح جدید و خاص وجود دارد که در این مقاله به آشنایی با برخی از انواع نمای ساختمان پرداخته شده است. ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند. اگر کنترل کیفیت بتن در کارگاه انجام شود، ممکن است میزان خطای محسوسی داشته باشد. بهتر است به نحوه اجرای نمای سرامیک خشک که یکی از پر طرفدارترین نماهائی است که در ساختمان ها استفاده می شود، بپردازیم. یکی از روشهای جدید برای نماسازی ساختمانها اجرای نمای خشک است. شاید اگر در اجرای این نما به جای استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی از سنگ تراورتن سفیدتری استفاده میشد نتیجه نهایی ، جالب تر بود .  Th is post was w ri​tt᠎en  by behsaznama Con᠎tent G᠎en erator  Demoversi on.

مصالح موردنیاز در نمای خشک چیست؟

✅سنگ های تراورتن بدلیل ویژگیهایی همچون چسبندگی خوب و چگالی پایین باعث کاهش وزن سنگ و در نتیجه سبک شدن نمای ساختمان می گردد. سیتاک مشاور شما در بحث طراحی نمای ساختمان های اداری و مسکونی است. امکان ترمیم و تعویض کامل نما به سادگی وجود دارد و حتی میتوانید نمای جداسازی شده را در جای دیگری دوباره استفاده نمایید و از طرفی این مصالح قابل بازیافت هستند. مصالح موردنیاز در نمای خشک چیست؟ سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد. تاکید بر این موضوع به خصوص در نماهای شیشه ای به سبب بحث زلزله مورد توجه است. این ویژگی نمای خشک سبب شده تا بسیاری از مشکلاتی که طراحان، مهندسان، متخصصان و مدیران پروژه ها با آن روبرو هستند، برطرف شود و با استفاده از این مصالح در هر سایز، ضخامت و رنگی که لازم است، به بالا رفتن کیفیت نما و اجرای کامل طرح مورد نظر خود مجموعه ها خواهند رسید. با توجه به درهم ریختگی و نامناسب بودن بسیاری از نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. Th is a᠎rt ic le has  been created wi th the ᠎help of G᠎SA  Content ᠎Generato r ​DEMO!

اجرای نمای خشک

در همین راستا شرکت زیباآشیان صنعت با بیش از 12 سال سابقه و تجربه در اجرای نماهای مدرن و تولید یراق آلات آن، با در اختیار داشتن تیم های اجرایی کارآزموده و مهندسین مجرب، توانایی طراحی و اجرای اینگونه نماها را دارد. به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدیرعامل گروه فنی و مهندسی آرین عنوانکرد: با شکلگیری روند فعالیتها و به منظور ارائه خدمات بهتر، شرکت آتیه ساز برق آرین به صورت حقوقی در عرصه فعالیتهای تجاری و خدماتی حضور پیدا کرد. وی با اشاره به فلسفه آرین اظهارکرد: این شرکت باید تا با بهکارگیری تکنولوژی، طبیعت و هنر، روح تعالی، نشاط و آرامش را برای تکتک مردم دنیا، با ارائه محصولات و خدمات مدرن و متنوع به ارمغان آورد. توصیه می شود برای افزایش عمر مفید سازه، اتصالات پی وی سی یا فوم پلی اتیلن سلول بسته را به سطوح در معرض هوا، اضافه کنید. دراین روش سرامیکها با ابعاد مختلف برروی ریل های عمودی از جنس آلومینیوم با فواصل معینی که بسته به عرض سرامیکها متغییر می باشند بوسیله بستهای ناخنی از جنس استنلس استیل نصب می گردند. با نصب آجر خشک میتوان وزن نمای سازه را بسیار پایین آورد. Th is content was  do​ne with the ᠎he lp ​of behsaznama C᠎on​tent᠎ G᠎ener​at᠎or D᠎emoversion!

بهترین استفاده را ببرید اجرای نمای خشک بهره ببرید – بخوانید این 10 ایده

برای زیبایی بیشتر نما رنگ این قطعات باید با رنگ سرامیک هماهنگ شود که نمای بی نظمی به ساختمان ندهد. روش کیل در نصب نمای خشک ساختمان: اتصالاتی که به عنوان کیل استفاده می شوند، به طور پنهان در ساختمان کار می شوند و بهترین نوع اتصالات در نما و ظاهر ساختمان هستند. بعد از ایجاد این خطوط قطعاتی که کلمپ نامیده می شوند در داخل شکاف های ایجاد شده سفت می شوند و سرانجام این سرامیک ها روی ریل ها نصب می شوند. وی افزود: فرایند تولید فواره موزیکال در شرکت آرین، از نوع تولید پروژهه­ای است و پروژه­ها بر اساس سفارش مشتری تعریف می­شود. وی با بیان اینکه گرایشات تخصصی اعضای شرکت در علوم برق، الکترونیک و مخابرات است، گفت: به تبع نیاز از دانش و تجربیات همکاران معتمد و متخصص در رشتههای مکانیک و عمران استفاده می­شود . تولید میشود، که در مقایسه با چوب طبیعی از عمر بالاتری برخوردار هستند. نمای خشک ، نمایی را می گویند که برای ساخت آن از ملات و دوغاب استفاده نشده است. در صورت تخریب نمای خشک آجری و مدلهای دیگر نیز میتوان همان قسمت را تعمیر یا تعویض کرد. به طور کلی هزینه ساخت و اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به روشهای دیگر پایینتر است و در صورت آسیب به هر بخش آن امکان تعویض وجود دارد و نیاز به تخریب و اجرای مجدد کار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید