بهبود نمای خشک تخصص شما

نکته: قبل از اقدام پیچ رولپلاک نمای سنگی نباید شستشو نما انجام شود. استفاده از نماهای مناسب و زیبا به جذابیت بیشتر ساختمان ها کمک می کند. ترکیبات بکار رفته در تولید پروفیل های آلومینوم نقش بسزایی در میزان استحکام پروفیل ها دارد. از نظر قیمت پنجره upvc استاندارد مثل ویستابستی که بصورت استاندارد تولید شده باشد قیمت مناسب تری نسبت به پنجره ترمال بریک دارد. اما از آنجا که آلیاژ آلومینیوم یک فلز است، انتقال حرارت نسبتاً سریع می باشد. همرفت جایی است که گازها یا مایعات برای انتقال انرژی حرارتی به گردش در می آیند. استفاده از زیرسازی فلزی مانند پیچ، استفاده از زیر سازی فلزی و چسب مگا استون یا زیرسازی توسط آجر و پیچ روشهای رایج در نصب خشک هستند. با استفاده از پنجره دوجداره ترمال بریک حرارت تولید شده درون فضای داخلی راهی برای نفوذ به بیرون پیدا نمیکنه. یک کافی شاپ یا یک بوتیک لباس با این پوشش بتنی بسیار خاص خواهد بود. ​Data h᠎as ​been cre᠎ated with behsaznama C᠎onte nt G​en᠎erator Dem᠎over sion!

مهندسی نمای خشک

در این روش که کاملاً مکانیکی است و از دوغاب یا هیچ چسبی استفاده نمیشود، نیاز به منتظر بودن برای خشک شدن ملات نیست و این شیوه نصب پنل بتن اکسپوز کاملاً تمیز است و کثیفی هایی که ممکن است دوغاب یا چسب به همراه داشته باشد را به همراه ندارد. در این مقاله توضیح دادیم که بتن اکسپوز چیست و چه کاربردها و ویژگی ها و مزایایی دارد. معماری مبحثی بسیار گسترده است که طراحی نما تنها یکی از آن است، اگر مقالات قبلی ما را مطالعه کرده باشید می دانید که در تمامی زمینه ها از جمله طراحی ویلا، دکوراسیون داخلی و… تراکوتا یک سرامیک سنتی می باشد که از طریق حرارت دادن به رس تولید می شود، البته باید گفت رس ها در کوره های مخصوصی حرارت می بینند. بهترین کار برای اطمینان از کیفیت و مناسب بودن نماي فلزي برای ساختمان خود، مشاوره با افراد متخصص و مشاوران خبره در این زمینه است. در این حالت تایلها را مانند نصب کاشی و سرامیک با چسبی مخصوص به یک دیگر میچسبانند. دیوارپوشهای سه بعدی که به تازگی در صنعت معماری استفاده میشود، حالت دیوار را از یک دست بودن خارج میکند و روح تازهای به آن میبخشد.

کیفیت محصول نهایی را تضمین میکند. بتن طبع سرد و خشنی دارد که گرمی و نرمی چوب آن را متعادل میکند. بنابراین رعایت اصول زیر میتواند تا حدی این مشکلات را رفع نماید. بدون شک بتن اکسپوز، دارای مزایای بسیار زیادی است و اگر غیر از این بود، تا این میزان در میان معماران و طراحان محبوبیت نداشت. زیرا سیمان برای خشک و مقاوم شدن نیاز دارد تا کاملا رطوبت ان از بین برود تا کارایی لازم را از خود نشان دهد. معمولا نصب این تایلها با چسب و تزریق مکملهای خاص بتن انجام میشود، البته بعد از اتمام کار نصاب باید بین شیارها را با پود بند کشی پر کند. طرح پریسما: این مدل سه بعدی به صورت منشور طراحی شده است که میتوانید همراه با نور پردازی فضای محیط را بسیار زیبا و جذاب کنید. تنوع در ابعاد، طرح و رنگ یکی از ویژگی های خاص آن به شمار می آید که شاید همین موضوع مهم باعث شده اکثر معماران یا صاحبان خانه این محصول را در گزینه های اولیه انتخاب محصولات ساختمانی قرار دهند. از مزایای استفاده از این روش قالب بندی که معمولا برای سطح وسیع و یا فرم خاص استفاده می شود، این است که به تعداد دفعات بیشتری می توان از قالب استفاده کرد و سرعت عمل آن نیز بیشتر می باشد.

از لحاظ متریال : نمای خشک آجری ، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره. این سیستم از جدترین سیستم های اجرای نمای سنگ خشک است. سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد طی سالهای اخیر یکی از دلایل استفاده از اجرای نمای سرامیک خشک در ساخت و سازها این است که توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال می شود که این امر باعث طولانی تر شدن عمر نما می شود، همچنین استفاده از این روش باعث دو پوسته شدن نمای ساختمان می شود. مورد دیگری که در قیمت تاثیر میگذارد کیفیت کار میباشد. این تایلهای بتنی دیواری را در طرحهای دیگری مانند دو سوراخ، چهار سوراخ، شیاردار و… طرح ترای انگل: اگر در نصب این طرح دقت لازم را داشته باشید و از نور هم کمک بگیرید مطمئنا فضای خاصی را خواهید ساخت. طرح بلاک: چون تایلهای این مدل ضخامتهای متفاوتی دارند بعد از نصب ظاهری سه بعدی پیدا میکنند که بسیار جذاب و دیدنی میباشد. رنگ طبیعی این دیوارپوشها طیف طوسی میباشد اما چون سطح صاف و صیقلی دارند، شما میتوانید آنها را به رنگهای دلخواه خود رنگ آمیزی نمایید.

اتصالات نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قطعات نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید