تلاش کنید این 5 مشکلات هروقت اول آغاز نمای خشک (به دلیل علم)

عدم تابیدگی بتن، عدم ترکخوردگی (چه سطحی و چه عمقی) روی پنلها و داشتن زاویهای قائمه در گوشههای آن، کیفیت بتن اکسپوز نما را تعیین میکنند. گروه معماری بنیستا با بهره مندی از تیم خلاق، متخصص و با تجربه طی سال های فعالیت خود این افتخار را داشته که به بهبود سطح کیفی طراحی و اجرایی پروژه های لوکس ساختمانی کمک نماید. با گسترش آلودگیهای صوتی در جامعه امروزی و سطح شهرها آجرنمای عایق صوتی کاربردهای بسیار گستردهای میتواند داشته باشد. همانطور که در موارد پیشین هم ذکر شد، بتن اکسپوز طول عمر بسیار بالایی دارد. نکته: این موارد در پنل بتن اکسپوز بهویژه در سایز بزرگ (Large) بهمراتب از اهمیت بالاتری برخوردار است. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش بهسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود. کلمه ترمال بریک یعنی شکست حرارتی که در این سیستم به دلیل شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت این عنوان به آن اطلاق می شود. ᠎C᠎onte nt has been g en᠎erat​ed ᠎with the help of behsaznama Conte᠎nt Gener at᠎or DEMO !

اجرای نما خشک در مشهد

آجر سنتی قزاقی علاوه بر اینکه بهترین مثال برای یک ماده وفادار است، محبوبیت آن را در زمینه های سازگاری با محیط زیست نیز مورد توجه است. در مناطقی که همیشه طوفان شن و گرد و غبار وجود دارد ساختمانهایی که بر روی پیلوتی قرار گرفتهاند مقدار بسیار کمی از گرد و غبار و شن موجود در هوا را دریافت مینمایند ، چون معمولاً در ارتفاع بیش از m 10میزان شن وجود در هوا بشدت افت مینماید. و با عمقی حدود ۱.۵ سانتیمتر در قسمت پشتی بتن انداخته میشود و در نهایت چسب مگا استون روی قسمتهای شکاف خورده با کاردک مالیده میشود. همانند روش پیچی، در این روش هم از قوطیهایی برای زیرسازی بتن استفاده میشود. در غیر این صورت، پایه ضعیف، منجر به نتیجهای قوی نخواهد شد. برای اتصال بتن به قوطیهای زیرساز، از پیچهایی استفاده میشود که در نمای بیرونی مشخص خواهند شد. برای شکلگیری ساختمان باید مراحل مختلفی شامل برنامهریزی، مطالعات، طراحی و ساخت طی شود و بی توجهی به این مراحل در آنها سبب بروز مشکلاتی خواهد شد. همچنین مجری نمای خشک از این نوع پنل ها برای آراستن آسانسور و ساخت کابینت های آشپزخانه استفاده می کند. این زیباییها البته با کاشت گونههای طبیعی، ساخت آبنما و المانهای پرندگان صد چندان شده.

اجرای نمای خشک آجر

سبک نماکاری خشک از جمله این روشها است. به همین دلیل دررابطهبا نصب آن در یکفصل خاص، نگران نباشید؛ زیرا نماکاری آن در هر فصلی قابل انجام است. نصب بولت، قیمت مقرون به صرفهای نیز دارد و هزینه آن در مقابل مقاومت و زیباییاش، بسیار منطقی و بهصرفه است. استفاده از پنل های پیش ساخته سبب صرفه جویی در وقت می شود چرا که نصب آن ها بسیار ساده و مانند بلوک های معمولیست. هنگامی که هوای اشباع نشده به سطح خنک تر برخورد می کند لایه ی هوای نزدیک به سطح به سرعت اشباع شده رطوبت اضافی آن باعث تعریق در بین سطح می شود. از مزایای نمای بایرامیکس می توان به تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو با آب، پوشش یکنواخت سطح و تمیزکاری آسان اشاره نمود. ۲ – (اِفا. ) در ترکیب به معنی «نماینده » (که می نمایاند ) می آید: «رونما»، «قبله نما»، «بدن نما». البته در این روش لازم است که هنگام آمادهسازی سطح زیرین، حتماً این سطح آببندی شود تا ایمنی بالا حاصل گردد. چسبندگی کامل سطح زیرین آن به درزهای بین قالب از دیگر مزیتهای این روش است.

دتایل اجرای نمای سنگ خشک

توصیه میشود بهجای دست بردن به این محصول طبیعی که بهتنهایی و بدون مواد افزودنی هم زیباییهای منحصربهفردی دارد، از روشهای تولید استاندارد برای آن استفاده شود و همچنین استفاده از افزودنیهای مصنوعی در آن به حداقل برسد. چشمه پرآبی در این منطقه وجود دارد. شاید برای شما هم این سؤال به وجود بیاید که نصب بتن اکسپوز نما چگونه صورت میگیرد؟ به همین خاطر ممکن است نتیجه متفاوتی را رقم بزنند؛ بنابراین بهتر است بهمنظور سهولت و سرعت عمل بیشتر در نصب آن، این تصمیمگیری در مرحله طراحی انجام شود. درنتیجه بایدسقف ساختمان را به شکل گنبدیا طاق بدون داشتن اسکلت ازگل و خشت خام و خرپشته بسازند. به همین سبب سازنده بدنه شهری بوده و در واقع بستر کالبدی شکل دهنده تصویر ذهن شهروندان از محیطیست که در آن قرار دارند. نکتهای که بتن اکسپوز را از دیگر محصولات متمایز میکند، طبیعی بودن آن است. با توجه به مصوبه سال ۱۳۶۹ شورای عالی شهرسازی و معماری ، وزارت مسکن و شهرسازی ، وزارت کشور موظف به تهیه و ابلاغ ضوابط و مقررات نمای شهری ظرف ۱ ماه بوده که این کار ظرف ۱۸ سال گذشته صورت نگرفته است و این کار باعث آزاد گذاشتن دست مالکان در اعمال سلیقه های شخصی و هنرنمایی اغراق آمیز طراحان شده است تا دست به دست یکدیگر نمای شهرها را به زشت ترین و بی هویت ترین نماها تبدیل کنند .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید