حقیقت ممنوع در مورد اجرای نما که توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

لزوم شستشو نما دوره ای ساختمان ها در کلان شهرها احساس می شود. در حقیقت، این عمل امری ضروری برای تحلیل دقیق سطح جداره خارجی از نقطه نظر هندسی و فیزیکی جهت اطمینان از کارکرد صحیح لایه عایق بر روی سطح سازه نگهدارنده می باشد. این سیستم از داخل به بیرون، از یک لایه عایق متصل به سازه نگهدارنده، و یک لایه پوشش نما که توسط سیستم اتصال مناسبی به ساختمان بسته شده، تشکیل یافته است. لایه جریان هوا، فضایی با ضخامتی ۳ تا ۵ سانتیمتری بین عایق و پوشش نما می باشد. نمای بیرونی به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نماید بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. در روش بعدی استفاده از اب و سیلیس است که لکه ها و جرم های سخت را با ان شست شو می کنند. یکی از مراحلی که در زمان طراحی نمای سرامیک خشک باید در نظر بگیرید، بحث میزان مساحت و بودجه ای است که در اختیار شماست.

نمای خشک مدرن چه کاری انجام می دهد؟

معمولاً در نمای خشک مصالحی که قرار است پوسته ساختمان را تشکیل دهند, نمای خشک مدرن باید از دیواره اصلی فاصله داشته باشند. در طی استفاده از این محصول کمترین هزینه را خواهید پرداخت. این نوع نما از مقاومت بالایی برخوردار است که مجریان نما آن را به عنوان متریالی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. معمولا معماران باید این فاکتور ها را در زمان انتخاب نما در نظر بگیرند. 1. چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. انتخاب پروفیل مورد استفاده در اجرای زیرسازی باید با توجه به نوع و هندسه نما، میزان استحکام مورد نیاز، مصالح مورد استفاده در نما، شرایط محیطی و بسیاری موارد دیگر انجام شود. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. مصالحی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب می شوند باید با هم سازگار باشند تا بر اثر مغایرت شیمیایی با یکدیگر دچار خوردگی نشوند. بعنوان مثال ریختن نما در اثر عوامل مختلف در اجرای نما بصورت ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود.

ی سنگ ساختمان ها و کدر شدن در گذر زمان.

یکی از دلایلی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متفاوتی بود که در اجرای نما به روش سنتی وجود داشت. سبک مورد خود را انتخاب کرده و اجرا کنید. طراحی نمای سرامیک خشک با تنوع بالا یکی از مواد اولیه ای است که می توانید بررسی کنید. هدف کلی معماری مدرن این است که برای انسان سکونتگاه جدیدی تدارک ببیند. عملکرد لایه پوشش نما حفاظت از ساختمان در مقابل عوامل جوی و همچنین نمایش نقطه نظر معماری طراح آن می باشد. دود و گرد و غبار و همچنین کاهش کیفیت نمای سنگ ساختمان ها و کدر شدن در گذر زمان. این لایه معمولا” عبارتست از یک لایه ملات سیمان که به طور یکنواخت بر روی مصالح ساختمانی جهت کاهش هرگونه ناصافی موجود در جداره خارجی سازه بکار می رود. استفاده از جریان هوای طبیعی، که در فضای حاصله از جداسازی نمای خارجی و جداره سازه بوجود می آید، روشی از قبل شناخته شده و در مواردی نیز بکار برده شده می باشد. آموزش شرکت کنندگان در این مسابقه تکمیل و حتماً برای اشتغال آنان نیز زمینه لازم فراهم میشود. بحث بودجه و مقدار آن نیز یکی دیگر از مواردی می باشد که در ابتدای کار و قبل از شروع طراحی حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد .

در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. در این روش به جز مرحله اسکترود که در کارخانه انجام می شود، مابقی مراحل به کمک تکنسین های ماهر و متخصص در محل پروژه و به واسطه ابزارآلات و ماشین آلات خاص صورت می گیرد. رنگ نما پایه سیمان جزو موادی هستند که به صورت خشک به بازار عرضه می شوند و در زمان مصرف لازم است که با آب رقیق شوند. آب و یک مایع شوینده ملایم تنها موادی هستند که در صورت لزوم برای تمیز کردن به کار می آیند. تمام این موارد باعث شده تا سنگ ها به صورت گسترده در طراحی نما استفاده شوند. نمای خشک سرامیک در برابر حرارت و آتشسوزی مقاوم بوده و با نصب سریع و راحت باعث پایین آمدن هزینه اجرای نمای خشک و صرفهجویی در زمان اجرای پروژه و مناسب بودن قیمت سرامیک خشک نما میشود. وظیفه خاص بندها، ایجاد شرایطی برای حرکت آزاد تکه های پوشش نما که حاصل تغییر درجه حرارت یا نشست بار ساختمان یا مکانیزم های نصب، می باشد. ᠎Da​ta has been cre᠎at᠎ed by GSA Content  Ge nera to᠎r DE MO​!

دیدگاهتان را بنویسید