خدمات رایگان نمای خشک کوچینگ

البته باید دقت داشته باشید که استفاده کردن از روش تر دوام سنگ هایی که در نما به کار می رود را بیشتر می کند. بارهایی که روی ستون ها وارد شده است، به واسطه تکیه گاه هایی( انکر ها) به سازه اصلی ساختمان سپرده می شود. از اکسپنشن برای ایجاد یکپارچگی در سازه استفاده می شود. از مولیون در پنجره ها برای کنترل بار و ایجاد باز شو استفاده می شود. آنها در برابر معابد صخرهای خود هم حیاطی به عنوان حصار ایجاد میکردند؛ ولی یونانیها و تاحدی رومیها، معبدهای خود را با الگو گرفتن از کلبههای چوبی به صورت منفرد بنا مینمودند این نیز در حالیست که آنها هم با ایجاد مفصلی بین فضای بسته و باز ردیف ستونهایی، جهت ایجاد فضایی نیمه باز میساختند که به سختی میتوان معنای امروزی «نما» را به آنها نسبت داد. نیروهایی که به سیستم کرتین وال وارد می شود را باید از طریق انکر ها به ساختمان اصلی سازه انتقال داد. ترنزوم وظیفه انتقال بار را به مولیون ها دارند. اتصال ترنزوم و مولیون ها قطعاتی هستند که به عنوان متصل کننده ترنزوم به این مطلب مولیون هاست.

چگونه اجرای نما خود را در یک روز بهبود دادم

خرید عمده سرامیک نمای ارزان نانوپولیش با بهترین کیفیت و طراحی از سایت های اینترنتی از جمله مجموعه کاشیان مورد توجه بسیاری از مشتریان بوده، چرا که این مرکز تولیدات جدید و متنوعی را به طور مستقیم با صرف کمترین زمان در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. بتن اکسپوز ترکیبی از سیمان، سنگدانه شن و ماسه، آب، افزودنی های بتن و روان کننده هاست و نیازی به الیاف بتن نیست. به طور کلی بر حسب نوع نمای ساختمان مانند آجر ، شیشه ، سنگ ، کامپوزیت ،و همچنین مقدار جرم و آلودگی نقش بسته روی سطح نما ، از ابزار های گوناگونی برای شستشوی نما و نماشویی میتوانیم استفاده کنیم. همچنین اجرای نمای سنگ خشک سرعت اجرای بالاتری نسبت به روش تر دارد. در سیستم کرتین وال از تیر ها و ستون ها برای اجرای نمای کرتین وال کمک می گیرند که نیروهای خارجی مانند باد، زلزله و تنش ها به تیرها و ستون ها وارد می شود. اجرای کرتین وال به عنوان یک نمای خود ایستا در ساختمان ها اداری، تجاری و مجتمع های بزرگ مورد استقبال است.  Article has been created  with behsaznama Con tent Gener᠎at᠎or Demoversi᠎on.

در اجرای نمای کرتین وال از دیتیل های کرتین وال همچون مولیون (Mullion) و ترنزوم (Transom) استفاده می شود که در ادامه با دیتیل های کرتین وال با شما هستیم. یک تم حرفه ای عالی، اما مهمتر از آن، پشتیبانی باور نکردنی شما تا به حال دیده می شود. اجرای دیوار خشک هرچند ساده و سریع، اما یک کار تخصصی است. دیتیل های کرتین وال مولیون برای ایجاد فاصله بین واحدها عمودی به کار گرفته می شود. تعیین فاصله بین انکرها نیز از مهم ترین عوامل در محاسبه نمای کرتین وال است. از دیگر دیتیل های کرتین وال می توان به کاور کپ اشاره کرد که از آن به عنوان پوششی برای پرشر پلیت استفاده می شود. پرشر پلیت مسئول کنترل حرکت و جابجایی شیشه می باشد. برای جلوگیری از جابجایی شیشه یا افتادن شیشه در کرتین وال، از دیتیل های کرتین وال به نام پرشر پلیت کمک می گیرند. نمای اسپایدر، نمای کرتین وال، نمای سرامیک خشک و پنجره های آلومینیومی از جمله انواع سیستم های نما بوده و با توجه به اهمیت طراحی و اجرای مدرن ترین نماها در ساختمان های مسکونی و اداری، شاهد راه اندازی شرکت های متعددی در زمینه خدمت رسانی در این زمینه می باشیم که در این میان میتوان گفت شرکت آرمن طرح و نما به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در این حوزه بوده و با همکاری تیمی متخصص و خبره بهترین امکانات را در اختیار کارفرمایان و مشتریان قرار می دهد.

بهترین راه برای کاهش هزینه سنگکاری استفاده از طرحهای ساده و ابعاد متوسط سنگ است. در واقع تولید پروفیل در ابعاد استاندارد امکان پذیر است و نمی توان پروفیل ها را در طول های مختلف تولید کرد. به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است. دیتیل های کرتین وال همان جزئیات و تجهیزاتی است که در اجرای نمای کرتین وال مورد استفاده قرار می گیرند می باشد. در دیتیل های کرتین وال به ستون ها، مولیون گفته می شود که المان عمودی سازه می باشد. مجری و طراح نما باید از تجربه و مهارت کافی برای ایجاد تناسب بین سبک، کاربری و متریال سازه برخوردار باشد. هر مولیون به عنوان دیتیل های کرتین وال از اعضای سازه در اجرای نما می باشد که برای تحمل بار مرده یا تحمل نیروی باد کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید