{درست است} راست روش درباره نمای خشک و وجود دارد یکی دیگر وسیله…

از مزایای قابل توجه این نما سبک بودن آن می باشد. اجرای نمای سرامیک به روش کلیپسی: در این روش از اجرا تایلهای سرامیک با استفاده از اتصالات نگهدارنده گیره ای شکلی به نمای ساختمان متصل میشود، از این رو نمای سرامیکی مقدار کمی از گیرههای نگهدارنده در نمای ساختمان قابل مشاهده است. دیگر قابل انتقال میباشد. در واقع نماهای خشک سیستم اجرای صنعتی و مکانیکی داشته و دیگر روشهای سنتی در این بین کاربردی ندارند. تایل سرامیک قطعه اصلی در این سیستم اجرای نما می باشد که توسط یراق سرامیک بر روی زیرسازی نصب میشود و ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی ، عدم جذب آب و تغییر رنگ ، پایداری در تغییرات دمایی بالا منجر به انتخاب و کاربرد هرچه بیشتر آن توسط معماران و سازندگان در ساختمان ها و پروژه های روز دنیا به عنوان متریال اصلی نما شده است. کاهش اتلاف انرژی: با توجه به استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان گفت این نما جلوی اتلاف انرژی را می گیرد. A rt​icle w​as cre​ated by G᠎SA C᠎onte᠎nt Gen᠎er at or D᠎emov er᠎si on᠎!

نمای خشکه چین

رنگ کنتکس ظاهر و نمای زیبایی را برای سطوح ساختمانی مختلف به ارمغان می آورد. ضمن اینکه، چوب به محافظت زیادی نیاز دارد و باید هر چند وقت یکبار مواد پوششی آن را مجدد تمدید کرد. شرکت های مجری زیادی در سراسر کشور این نما را اجرا می کنند. جهت و مساحت سطح شبکه بندی پنجره ها در تمامی اقلیم ها و شرایط آب و هوایی از اهمیت زیادی برخوردار است به خصوص در جاهایی که امکان استفاده از سایبان وجود ندارد . این روش از قدیمی ترین روش های سرامیک کاری است. سرامیک در مقایسه با سایر کفپوش ها عمر بیشتری میکنه. بسیاری از کفپوش ها در برابر عوامل مختلف مثل نور خورشید، مواد شیمیایی و … از دیگر مزایای اجرای نمای خشک، وزن سبک مصالح به کار رفته در آنهاست که در معماری و نماسازی مدرن امروزی به ویژه برای ساختمانهای مرتفع یک عنصر حیاتی به حساب می آید. بتن، علاوه بر اینکه یک مصالح ساختمانی اولیه است، در حال حاضر در بسیاری از خانه ها به عنوان یک ماده برجسته طراحی نمای ساختمان محبوب است.

6. خاکی که از برش سنگ در هنگام فرزکاری حاصل می شود، کاملا از پشت سنگ شسته شود. سمنت برد به ورقهای سیمانی پیش ساخته میگویند که حاصل ترکیب سیمان، سیلیس و برخی الیاف (الیاف فایبر گلاس، مشهای فلزی، انواع الیاف پلیمری یا الیاف سلولزی) هستند. از این رو بهتر است قبل از خرید متریال سمنت برد خود با کارشناسان شرکت نما دیزاین که علاوه بر تولید این نوع از متریال ساختمانی، اجرای آن را نیز در بالاترین کیفیت ارائه میدهند، مشورت کنید! یکی از قدیمیترین متریالی که همیشه در طبیعت وجود داشت، چوب بوده است. از جمله مزایای این نوع از متریال ساختمانی میتوان به قابلیت اجرای خشک و ملاتی آن اشاره کرد، با این حال به این توجه کنید که نوع سرامیک استفاده شده در روش ملاتی و روش خشک باهم متفاوت است، در صورتی که روش ملاتی را برای اجرای نمای سرامیک خود در نظر گرفته باشید باید از سرامیکهایی با جذب آب بالا استفاده کنید، این در حالی است که برای اجرای نمای سرامیک به روش خشک باید از سرامیکهایی پرسلانی که قدرت جذب آب کمی دارند استفاده کنید.

مهندسی نمای خشک

اگر به ساختمان های قدیمی نگاه کنید، می بینید که نمای این ساختمان ها از سیمان، ملات، آجر و مصالحی از این دست است. این طراحی، مسئله نگهداری از پنل را برطرف میکند. شرکت ما فقط افراد بسیار حرفه ای و با مدرک کار در ارتفاع را استخدام میکند و حقوق و دستمزد این افراد نسبتا بالاست به طوری که ارزش کاری که میکنند را داشته باشد. با این که هزینه تهیه و اجرای متریال نمای سمنت برد به نسبت نمای سرامیک ارزان تر است، اما نمیتوان زیبایی بی حد و مرز و قدرت انتخاب بالا در انتخاب طرح و رنگ مصالح سرامیکی را در نظر نگرفت! نمای خشک سرامیک بعلت عدم استفاده از ملات و اجرای همزمان نما در جهات متفاوت (بالا یا پایین نما) سرعت اجرایی بالاتری نسبت به روش دوغابی خواهد داشت. به دلیل اینکه سرامیک مثل کاشی تحت حرارت بالا تولید میشه در برابر آتش سوزی مقاوم است. کاملاً حق دارین. به دلیل اینکه امروزه انقدر تنوع محصولات زیاد شده که انتخاب کار سختی شده. سرامیک های پرسلانی به دلیل تحمل فشار و دمای بالاتر، تخلخل کمتری داره در نتیجه لکه گیری کمتر و به دنبال اون قیمت بالاتری داره. سرامیک ها بر اساس ظاهر، جنس، درجه سختی، اندازه این مطلب و …

دیدگاهتان را بنویسید