سریع و ساده اصلاح در شما اجرای نما

کارشناسان نما دیزاین بعد از مشاوره و برداشت از وضع موجود سازه ی ساختمان شما، پیش فاکتوری از هزینه خرید متریال و طراحی و اجرای بتن اکسپوز را در کمترین زمان به شما ارائه می دهند. خلل موجود در سطح سنگ برای نصب بسیار مناسب می باشد، زیرا ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل این سوراخ ها نفوذ نموده و مانع جدا شدن آن از نما میگردد. بتن اکسپوز از جمله متریال های ساختمانی به حساب می آید که امکان اجرا در سازه، کف، نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی را دارد، از این رو این متریال ساختمانی مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.در این مقاله بیشتر با انواع روش های اجرای نمای بتن اکسپوز و نکات مهم در نصب آن آشنا خواهیم شد. بتن اکسپوز از جمله مواد بسیار کاربردی و زیبا برای استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان میباشد. نمای داخلی و خارجی ساختمان یکی از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در زیبایی فضا میباشد. وی افزود: در کشورهای خارجی همچون کانادا، اروپا، کشورهای آسیای میانه و کشورهای همسایه نیازمند نما کارهایی هستیم که بتوانند آجرهای صادراتی شرکت را در ساختمانها نصب کنند.

با این نکات ساده، نمای خشک سنگ خود را متحول کنید

این بخش بیشتر برای دوستان نصاب مفید خواهد بود چرا که عزیزانی که یا نصب بتن اکسپوز را در حال انجام دادن هستند یا اینکه به بازار نصب دکوراسیون داخلی تازه امده اند و مایل هستند که نصب این محصول را در کنار متریال دیگر بدانند، اما مشتریان محترم ما نیز اگر اهل فن هستند و خودشان نیز به قولی دستی بر اتش دارند هم قادر هستند با راهنمایی های ما این محصول را خریداری کنند و نصب آن را با شرایط ایمنی و نیز دقت فراوان نصب کنند هر جا هم نیاز به راهنمای تیم دپارتمان نصب ما باشد با کمال احترام در خدمت شما هستیم. با استفاده از فر دوقلو میتوانید از بخش گریل در قسمت بالایی فر استفاده کنید و همزمان در فر اصلی مواد غذایی خود را بپزید؛ یا میتوانید همزمان هر دو بخش فر را راهاندازی کنید و غذاهایی را بپزید که به دماهای متفاوتی نیاز دارند! در ترمیم تطابق رنگی از اهیمت بالایی برخوردار است اگر پس از باز شدن قالب مشاهده شود که بتن به صورت پله ای در آمده است با استفاده از ساب بتن بایستی آن را رفع نمود. در بخش بالایی پیش درامدی در مورد خود بتن اکسپوز خدمت سروران گرامی داشتیم اما این بار به سراغ اجرای بتن اکسپوز می رویم تا شرح کاملی از این نصب بتن که هم اکنون هم متد روز اروپا نیز از این سبک استفاده میکنند. C​ontent was created wi th شرکت نمای خشک the help of G᠎SA Con te᠎nt Gene rator ​DE MO .

مزایای نمای خشک

این آجر ها باید وزن کمی داشته باشند و اندازه ی مناسبی داشته باشند و بر اساس نوع نیاز خود باید یکی از انواع این آجر ها انتخاب کرده و خریداری کنید. خوب خیلی چیزها بستگی به خود پروژه دارد یعنی اینکه شما نمیتوانیم پروژه یک را با پروژه دو مقایسه کنید چرا که هر نصبی نه تنها در بتن اکسپوز بلکه مربوط به هر متریال دیگری در صنعت دکور قیمت خاص خودش را دارد نه اینکه خدای ناکرده بخواهیم محله بندی کنیم و قیمت بگیریم خیر اینگونه نیست، منظور این است که بستگی به پروژه دارد، اولا اینکه دیوار یک دست است یا خیر نیاز به زیر سازی دارد یا خیر، دوما اینکه متراژ چه میزان است به این معنی که قیمت نصب بتن اکسپوز درگیر متراژ هم خواهد بود هر چقدر که متراژ بیشتر باشد نصاب قیمت کمتری می گیرد چرا که کار زیاد است و به صرفه هم نصاب و هم کارفرما است، دوم اینکه کار در نمای داخل است یا نمای خارج قطعا این موضوع هم روی قیمت نصب بتن اکسپوز تاثیرگذار است بحث بعدی کار در تهران است یا شهرستان است چرا که کار در خارج از تهران باشد باید نصاب ها در محل پروژه اسکان داشته باشند و خوب قیمت هم تاثیرگذار است.

نما خشک مشهد

همچنین برای استحکام بیشتر هم ما مکمل های بتنی را در اختیار شما قرار می دهیم تا روی هر دیواری که شما صلاح بدانید نصب شود، بعضی از دوستان به اشتباه عنوان میکنند که دیوار باید گچی باشد و روی دیوار سرامیک نصب نمیشود در صورتی که اینگونه نیست شاید که نصب سخت تری داشته باشد اما کار نشد ندارد به خوبی هم اجرای بتن اکسپوز را در این دیوارها خواهیم داشت، روی دیوار گچی که کار سختی نداریم کافی است که با توجه به میزان چسب بتن اکسپوز را به صورت لقمه ای در گوشه گوشه ی بتن اکسپوز بزنید توجه کنید که اجرای بتن اکسپوز با چسب بتنی و مکمل باید لقمه ای زده شود یعنی محل به محل زده شود نه اینکه کل سطح بتن را با چسب بتن اغشته کنید. تعدادی از این مزایا که بیشتر از سایرین مورد توجه میباشد را در این بخش ذکر کرده ایم. اگر توجه داشته باشید کمتر متریالی در بازار دارای این ویژگی میباشد. به طور کلی میتوان گفت ساخت نما یکی از کاربردهای اساسی این بتن میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید