شش راه برای اختراع مجدد نمای خشک سنگ خود

این نوع سیستم نما عایق کاری و تهویه­ ی ساختمان را فراهم می­کند. دمای زیر صفر درجه برای سنگ کاری خوب نیست، زیرا ممکن است دوغاب یخ بزند. طراحی اداری شما کاملاً متفاوت از یک ساختمان مسکونی است، زیرا به جای تمرکز بر احساس خانه بودن، بر حس کلاسیک و جذاب تمرکز دارد. روکش سنگی یک لایهنازک از هر سنگ است که بهعنوان مصالح تزئینی مورداستفاده قرار می­گیرد که وظیفه تحمل بار را بر عهده ندارد. یک حفره باز ایجاد می­شود که امکان تبادل هوای موجود بین دیوار و روکش بیرونی را فراهم می­کند. یک نمای سنگی تهویه شده را می­توان بهطور مستقیم به دیوار خارجی با استفاده از تجهیزات فلزی مهار کرد. در صورت خیس شدن نمای سنگ طبیعی، با کمک این تهویه می­توان سنگ نمای ساختمان را خشک کرد. آجر نما علاوه بر این که باید از استانداردها لازم برخوردار باشد، لازم است که در برابر گرما، رطوبت و نفوذ آب مقاوم باشد و به آسانی آسیب نبیند. موادی مختلفی برای عایق استفاده میشوند که شامل پلی اورتان منبسط شده (PUR)، پلی ایزوسیانورات (PIR) و الیاف معدنی با طیف وسیعی از عایق، مقاوم در برابر آتش و سایر خصوصیات فیزیکی در دسترس هستند.

نمای خوشگل ساختمان

آلومینیوم فلزی سبک و در عین حال بسیار مقاوم است. در این نوع نما­ها، سنگ طبیعی با ملات و یا با لوازم مکانیکی نصب می­شود. در نتیجه می توانید در طراحی نما به معماران و مهندسان خواسته ها و درخواست های خود را از جمله نوع نما و میزان بودجه ای که برای اجرای آن دارید بگویید. بحث بعدی در مورد اینکه کدام متریال است قرار است که در ارتفاع دو متر داخل کار شود یا ارتفاع 20 متر نمای بیرون خوب این موضوع هم روی بهاء تمام شده تاثیر دارد و مباحث دیگر اما این نوید را به شما سروران خوب و مشتریان محترم عرض می کنیم که قیمت نصب بتن اکسپوز را با کمترین میزان تا جایی که هم نصاب ضرر نکند و هم کارفرما راضی باشد تقدیم میکنیم به این معنی که کاملا بی واسطه شما خرید بتن اکسپوز را دارید و دست شما در دست نصاب ماهر نصابی که چند سال است که بتن اکسپوز نصب میکند قرار میدهیم تا با یک قیمت بسیار مناسب کار شما را جمع کند و تحویل دهد. پروژه توسط دو شرکت ایرانی (مپنا و کیسون) در حال ساخت است و واگنهای آن ساخت شرکت FCF SpA ایتالیا هستند. در واقع، آنها به چیزی بیش از یک شستشوی معمولی نیاز ندارند تا ظاهری تمیز و نو داشته باشند.

ساخت پنجره های ترمال بریک

This has ​be en created by behsaznama Con​tent G᠎en​er​ator D᠎emover​si​on !

STONEPANEL، ساختهشده توسط CUPA GROUP، یک سیستم روکش سنگ طبیعی است که دارای گواهینامه در سراسر اروپا می­باشد. همچنین می­توان گفت راه دیگر برای شناخت بهترین سنگ نمای ساختمان، توجه به شرایط آب و هوایی منطقه­ ای است که قصد احداث ساختمان خود را در آنجا دارید. با توجه به سلایق و نظرات مهندسان و کارفرمایان و مشتریان نوع رنگ و آنادایز مورد نظر انتخاب شده و پروفیل جهت فرآیندهای مربوطه به کارخانه هایی که عملیات رنگ آمیزی و یا آنادایز پروفیل پنجره ترمال بریک را انجام می دهند ارسال خواهد شد تا فرآیندهای مورد نظر بر سطح پروفیل اعمال و سپس به کارخانه تولید پنجره ترمال بریک جهت تولید و ساخت ارسال می گردد. رنگ پروفیل های آلومینیومی نمای کرتین وال ، دودی سنباده ای می باشد و شیشه های پروژه از نوع دوجداره با ضخامت های 4 و 6 سکوریت شده می باشد. مناسب ترین کاربرد سنداستون ها نمای ساختمان و دیوارهای داخلی نما می باشد. استفاده از پنجره به مقدار کافی و قرارگیری آن در مکانی مناسب به شفافیت بصری میانجامد و ارتباط با فضای بیرونی را به بهترین شکل ممکن فراهم میکند.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

ما در گروه معماری نیما بلواسی تمام تلاش خود را گذاشتهایم از برای شایستهترین خلقها که شما سزاوار آن هستید. این تلاش در سه حوزهی تخصصی معماری، معماری سبز و نما انجام میشود که شرح آنرا در ادامه خواهیم گذاشت. روکش سنگ در بعضی مواقع بهعنوان بخشی از طراحی اولیه معماری در ساختمان­ های بتنی و فولادی استفاده می­شود. که ایا این مسکونی،ویلایی،اداری، یاتجاری است که همه اینها هریک از سبک مختلف نمای ساختمانی پیروی می کند چون نمای ساختمان نشانه فرهنگ و هویت ساختمان در شهر و منطقه مورد نظر می باشد پس در طراحی نمای ساختمان و بازسازی ساختمان شناخت کاربری ساختمان خیلی اهمیت ویژه دارد. نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظر شهری شکل می دهد، از این رو طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. وقتی صحبت از نمای ساختمان میشود، عایق دیوار خارجی، رندرها و پرداختهای تزئینی نیز مد نظر است.

نمای خشک سنگ

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نصاب نمای سرامیک خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید