قابل توجه ترین زیرسازی نمای سرامیک خشک

تواند حالت عمود ۹۰ درجه، نیم دایره یا سه وجهی را داشته باشد و هر کدام می تواند تاثیرات متفاوتی را در نما بگذارد. این متریال به حالت ورق قابل استفاده است و می توان آن را در شکل و اندازه دلخواه به کار گرفت. دستگاههای برقی قابلیت تعیین دمای دقیقتری نسبت به مدلهای گازی دارند. دیوارهای دو جداره انتقال حرارت کمتری دارند . نمای هر ساختمان در مجموعه ی شهری که در آن حضور دارد مؤثر است و این تاثیر را به بدنه ی خیابان ها یا میدان ها که در آن قرار گرفته است انتقال می دهد. ساختمانی با طراحی نمای بهتر بینندگان زیادی را به خوب جلب میکند و در استقبال مخاطب هنگام خرید ملک تاثیر بسزایی دارد. در ادامه مبحث کوتاهی در زمینه مقایسه این دو اسکلت بتنی و برای اطلاع از اینکه اسکلت بتنی بهتر است یا فلزی خواهیم داشت. بنابراین هرچه جذابتر طراحی شود، مخاطب را بیشتر و بهتر جذب میکند. هر اندازه طراحی نمای خارجی ساختمان دقیقتر و جذابتر باشد، موجب زیباتر شدن همان منطقه خواهد شد. تمام این موارد در پروژههای طراحی نمای خارجی ساختمان وجود دارند. عدم درج هرگونه نوشته بر روی نمای ساختمان مازاد بر آنچه که در نقشه های مصوب مجاز بوده است. ​This h as be​en g​enerated by GSA Co᠎nten t Ge​nera᠎to r DEMO​.

نصاب نمای سرامیک خشک

از این رو پیشنهاد می کنیم از مصالحی در نمای ساختمان مسکونی استفاده نمایید که در شهر شما و یا نهایتا در استان های مجاور به راحتی قابل دسترس باشد. یکی از نکات مهمی که باید در انتخاب سنگ و با توجه به تاثیر آب و هوا بر سنگ ساختمانی در نظر داشت، رنگ سنگ میباشد. در ادامه بحث انتخاب سنگ مناسب شرایط آب و هوایی، ابتدا میخواهیم نگاهی به تاثیراتی که شرایط جوی بر سنگها دارند، داشته باشیم. وجود این مسئله باعث میشود که با شناخت بیشتر سنگها با توجه به شرایط اقلیمی که دارید، بتوانید مناسبترین سنگ را انتخاب کنید. برای ساختمانهایی که در نبش یک چهارراه بزرگ قرار دارند، باید زیباترین و بهترین طرح ساختمانی اجرا شود چیزی که از فاصله دور، توجه مخاطبان را به آن نقطه جذب کند. استفاده از سنگهایی که در خود از این گونه عناصر دارند، قواعد خاص خود را دارد. یخزدگی در سنگهای ساختمانی که ساختار متخلخلی دارند، بیشتر تاثیر دارد. طراحی نمای خارجی ساختمان نه تنها برای ساختمانهای تجاری و اداری مهم است بلکه برای ویلاها به خصوص ویلاهای شمال کشور هم اهمیت دارد. این خانهها توسط افرادی ساخته شدهاند که چندان به فرهنگ آپارتماننشینی علاقهمند نیستند، اما همچنان میخواهند برخی از عناصر را در خود جای دهند.

مجری نمای سرامیک خشک

اگرچه زیباسازی نمای خارجی ساختمان ها بسیار اهمیت دارد اما برخی از سنگهای ساختمانی برای نصب در نمای بیرونی مناسب نیستند چرا که به شدت آسیب میبینند. نکته : حرارت حاصل از تابش آفتاب به ارتفاع محل از سطح دریا بستگی دارد . همچنین رنگ سنگ باعث مقاومت کمتر یا بیشتر سنگ در مقابل آفتاب میشود. همچنین رنگ غالب با رنگ ابنیه مجاور باید دارای هماهنگی باشد. این نما روی سطوح چرب، غبارآلود، ناهموار، مرطوب و همچنین مواقعی که هوا طوفانی و دارای گرد و غبار میباشد، قابل اجرا نیست. نمای ساختمان دارای شخصیت و هویت بوده و از ساختمان در برابر عوامل مختلف محافظت میکند. سنگ نما باید ویژگیهای خاصی داشته باشد تا بتواند در برابر عوامل جوی (آفتاب، باران، یخبندان و باد) و آلاینده ها دوام بیاورد. بر این اساس، در این نوشته سعی داریم تا انواع تاثیر آب و هوا بر سنگ ساختمانی را مورد بررسی قرار دهیم. نماها بر اساس مصالح مورد استفاده به انواع سنگی، چوبی، بتنی، سیمانی، کامپوزیتی و شیشهای تقسیم میشوند.

همانطور که میدانید سنگها از عناصر مختلفی تشکیل میشوند.

فرهای برقی در طرحهای متنوع به بازار عرضه میشوند، البته بیشترین گزینهی پیش روی شما فرهای تکی و برقی خواهد بود. بهترین جنس شیشه برای نمای بیرونی ساختمان هم شیشهای است که در برابر اشعههای آسیبزا و ضربههای سنگین مقاوم باشد. نمای شیشهای به ویژه برای ساختمانهای تجاری و اداری، بسیار شیک و فانتزی هستند. این ویژگی به دلیل این است که فضاهای خالی درون آنها، باعث نگهداشتن گرما و یا سرما پشت سنگ میشوند. همانطور که میدانید سنگها از عناصر مختلفی تشکیل میشوند. نمونهای از این سنگها که در دمای بسیار کم و مناطق سردسیر زیاد جوابگو نیست برخی از سنگهای ترامیت میباشد. علاوه بر این که زیبایی ساختمان تحت تاثیر نوع نمای آن قرار میگیرد در زیبایی و چهره شهر نیز تاثیرگذار میباشد. یکی دیگر از عواملی که در شیوه و استراتژی طراحی نمای خارجی ساختمان تاثیرگذار است، موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی ساختمان میباشد. برای فضای خارجی و نمای ساختمان ها، معمولا از پرایمر رنگ نما استفاده می شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید