قوانینی که نباید در مورد نمای سرامیک خشک رعایت شوند

نمای کامپوزیت با ضریب انتقال حرارت ۲۳۰ نسبت به سایر متریال ها از ضریب انتقال بالاتری برخوردار بوده ، بنا بر این مساله نسبت به سایر مصالح نمای خشک کمی نامناسب می باشد. استفاده از المان های مخصوص و منحصر به فرد در طراحی نمای ساختمان به بنا چهره ای زیبا و مشخص می دهد. چسب بتن در برندهای مختلف میتواند وزن مخصوص مختلفی داشته باشد. نمای ساختمان دارای شخصیت و هویت بوده و از ساختمان در برابر عوامل مختلف محافظت میکند. استفاده از انواع مصالح ساختمانی که علاوه بر زیبایی به ساختمان شما هویت میبخشد. شما میتوانید از طرح و رنگهای ترکیبی استفاده کنید تا زیبایی طراحی بیرونی ساختمان دو چندان شود. این قسمت است که سبک را به بیننده نشان می دهد و زیبایی یک ساختمان را به معرض نمایش می گذارد و از طرفی به زیبا سازی شهر نیز کمک به سزایی می کند. برای مثال در شهر اصفهان استفاده از نمای شیشه ای و شیشه های رفلکس در نمای اصلی و جانبی ممنوع می باشد. در واقع هر یک از نماها در شهر نشانه وضعیت اقتصادی و اجتماعی سازنده و نحوه تفکر و نگرش او به مسائل مختلف است.

نمای خارجی ساختمان

 Artic᠎le h as be en created with behsaznama Conte᠎nt Ge ne​rator DEMO .

براساس ضوابط مربوط نماسازی، رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از سنگ الزامی بوده و امکان استفاده از هر نوع رنگ سنگ در ساخت نما امکان پذیر نمی باشد. تنوع رنگ ها و طرح ها از ویژگی شاخص این متریال است. این نوع از رنگ نما بیشتر کاربرد صنعتی دارد و به خاطر مقاومت بالایش، اغلب برای کفپوش استفاده مجموعه ها میشود. در این نوع طراحی نمای ساختمان که بیشتر در ساخت مساجد و اماکن مذهبی کاربرد دارد از مصالحی همچون سنگ و کاشی و آجر استفاده می شود و بیشتر در تزئینات آن از نقوش اسلیمی استفاده میشود. لازم است که این کار را به افراد با تجربه و حرفه ای در این زمینه بسپارید. با Revit یک صحنه شبیه سازی شده و یک نقاشی دقیق از خانه دارید. سرعت اجرا و پیاده سازی این نما ۵ برابر بیشتر از نماهای دیگر است. این نما از سنگدانهها، رنگ، رزینهای طبیعی و مصنوعی و مواد دیگر ساخته میشود. لایه میانی بسته به نوع مصالحی که انتخاب میشود تغییر میکند. این ابزار طراحی نما به خوبی با سایر خدمات گوگل ادغام میشود تا شرایط نوری را بر اساس موقعیت مکانی محاسبه کنید. از جمله عایق هایی که برای این نما استفاده میشوند فوم پلی استایرن منبسط شده و پشم معدنی می باشند.

طرحی که پیش از کار آماده میشود، هر چه حرفهایتر و جذابتر باشد، کمک میکند تا نمای بیرونی هم عالی شود. در این نمونه سنگهای معدنی، گرانیتریال سنگهای سفید و مرمر در کنار پلاستر با هم ترکیب میشوند. اگر ساختمان در محله خلوت قرار دارد میتوانید از نمای سرامیکی استفاده کنید، ولی در جای شلوغ با توجه به بازتاب نور این نما خوب نیست. وقتی میخواهید ساختمانی را بسازید یا بخرید، باید به همه اجزای آن توجه کنید. یکی از موضوعات مهم که باید خیلی به آن توجه کنید کاربری ساختمان است. استفاده از نمای آجری همانطور که مزایای بی شماری دارد معایب خاص خود را نیز دارد که در مقایسه انواع نماهای ساختمانی باید هزینه فرصت آن را سنجید تا بتوان بهترین انتخاب را کرد. استفاده از این گونه افراد به شما امکان می دهد که از طراحی زیبا و مشاوره آنها استفاده نموده و از پرداخت هزینه های اضافی توسط شما جلوگیری می شود. دلیل مقاوت نمای سرامیک خشک در مقابل یخ­بندان این است که در برابر جذب رطوبت مقاوت بالایی دارد و وقتی رطوبتی جذب آن نشود بنابراین یخ زدگی هم اتفاق نمی ­افتد. مورد بررسی قرار دهیم، بنابراین اگر شما هم قصد ایجاد تغییرات در نمای ساختمان خود را دارید، حتماً این نوشته را تا پایان دنبال کنید.

از جمله دلایلی که هنوز هم میبینیم از این نما استفاده میشود، تنوع خوب و قیمت مناسب است. این طراحی هم سالهای سال است که روی انواع نمای بیرون ساختمانهای زیادی جا خوش کرده است. این المان باعث شفافیت بصری شده و در کنار متریال دیگر مانند آجر یا سنگ جلوهای خاص به نما میدهد. باشد. پنجرهها همواره با دیگر عناصر دیوار، سطوح باز و بسته، تیره و روشن و صاف و ناهموار را به وجود میآورند. این قیمت برآورد اولیه یک متر نمای سرامیک خشک جهت اجرای دیوار صاف و بدون پنجره است. میزان جذب آب یک سرامیک پرسلانی واقعی مطابق با اصول استاندارد ، کمتر از 1% برآورد شده است. مصالح و بافت مدنظرتان را با این ابزار بسازید یا از لایبرری مصالح واقعی استفاده کنید. لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده و در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. ویژگی این گونه طراحی در این است که انواع متریال ها در طراحی نمای ساختمان تلفیقی کاربرد داشته و می توان از آنها استفاده نمود . فقط اینکه باید دقت کنید در این موضوع زیادهروی نکنید و حتما از کارشناسان و متخصصان این حوزه کمک بگیرید. C ontent h as ᠎been cre​ated with the ​help  of behsaznama​ Con tent G en er ator  D emover᠎sion!

دیدگاهتان را بنویسید