مشاوره رایگان در سودآور اجرای نما

برای داشتن نمای ساختمان منطبق بر اصول کلی طراحی نما می بایست فاکتورهای متفاوتی را در نظر گرفت ساختمان به فاکتورهای از جمله نوع مصالح، کاربری بنا، سبک، وسعت بنا و … شستشوی آجر نما با جوهر نمک در مواقعی کاربرد دارد که لکه های ملات، بعد از تکمیل نما، روی سطح آجر باقی می مانند. این نوع نماکاری بر روی تمامی دیوارها از جمله دیوارهای چوبی، سنگی, پلاستیکی, سرامیکی, سیمانی و… در مناطق ساحلی که سازههای ویلایی بسیار معمولتر است، برای نماسازی دیوارها از مدل سنگهای ورقهای استفاده میشود. دلیل این نامگذاری این است که برخلاف بتن که همیشه در لایه زیرین و سطوح داخلی ساختمان قرار میگیرد، پوششی بر روی آن انجام میشود. همچنین یک نوع دیگر از این پنجره وجود دارد که به آن دوحالته گفته میشود؛ یعنی پنجره را میتوان از یک طرف باز و بسته کرد یا در صورت لزوم، آن را از قسمت بالا یا پایین در حالت نیمهباز قرار داد. همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط باشید. یکی از پرکاربرد ترین روش های نصب سنگ در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان استو در نصب سنگ از روش ها و سنگ های متفاوتی استفاده می شود.

نمای خشک در معماری

هر اندازه طراحی نمای خارجی ساختمان دقیقتر و جذابتر باشد، موجب زیباتر شدن همان منطقه خواهد شد. این روش نسبت به سایر روش های اجرای نما با سرعت کندتری پیش می رود و از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده می-شود می تواند سبب کثیفی نما شود و همچنین این روش اجرای نما، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد. از پارامتر های موثر در انتخاب متریال نما می توان به ماندگاری حفظ زیبایی متریال و وزنی که هر یک به نمای ساختمان می دهند، اشاره کرد. شما می توانید با انتخاب متریال مناسب و در نظر گرفتن مسائل فنی و تلفیقی یک نمای خوب و مناسب برای سازه رقم بزنید. نمای سرامیک خشک را به راحتی می توان با سایر متریال مدرن ساختمان مثل نمای کامپوزیت، نمای ترموود، نمای شیشه ای (کرتین وال و فریم لس)، نمای HPL، نمای لوور و… به راحتی و بدون دردسر می توان رگلاژ کرد بدون آنکه تخریبی صورت بگیرد.

ی ساختمان در شب مانند روز موثر و چشم نواز باشد.

معمولا تایل هایی که سازندگان ساختمان سفارش می دهند دارای ضخامت های 15 میلی متر و نیز 30 میلی متر می باشند. نمای هر ساختمان در یک شهر تاثیر مستقیم روی بدنه ی خیابان ها یا میدان هایی که در آن قرار گرفته است دارد. این روش از نصب نمایان جزو روش هایی است که به جهت مزایای زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته و به طور گسترده در ایران استفاده شده است . نمای جنوبی ساختمان که نشاندهنده ایجاد سایه توسط سایهبان گیاهی و کاهش دما با کمک مدخل باریک است. اگر به نورپردازی ساختمان توجه خاصی داشت سبب می شود نمای ساختمان در شب مانند روز موثر و چشم نواز باشد. طراحی نمای کلاسیک، مدرن و طراحی نمای سنتی ایرانی از معیارهای طراحی نما محسوب می شوند. ساختمان ویلایی باید دارای نمای شیک، برجسته، مقاوم، سازگار با کل سازه، و در خور بودجه کارفرما باشد. در طراحی نما ساختمان یک طبقه می توان از روش های متفاوتی استفاده کرد؛ این موضوع بستگی به نوع طراحی داخلی ساختمان و سلیقه و بودجه کارفرما دارد. نرخ طراحی نمای ساختمان :برای طراحی نمای سازه اول باید بودجه خود را مشخص کنید تا یک طرح زیبا حساب شده با میزان بودجه داشته باشید.

اجرای نمای خشک در ساختمان

یکی از طرح های نما برای هر خانه، نمای جلوی ساختمان است. فرآیند ساخت هر حفاظ به مدل و متریال به کار رفته در آن بستگی دارد. نمای هر ساختمان به طور کلی نشان دهنده هویت آن ساختمان است. رطوبت میتواند به شکلی جدی روی سازه تاثیرات مخرب گذاشته و عمر آن را کاهش دهد. مسجد جامع قم از بناهای قدیمی شهراست که بانی آن معلوم نیست اما در کتاب گنجینه آثار قم آمدهاست که بانی این مسجد و مدرسه روبه روی آن که جهانگیرخان نام دارد سلطان جانی خان پادشاه تا تار ترکستان است و تاریخ بنای آن هم سال ۷۵۵ بودهاست. به منظور ایستایی یک نمای استاندارد باید اتصال آن به ساختمان اصولی انجام شود. در نظر گرفتن وضعیت جوی منطقه از اساسی ترین اصولی است که باید در طراحی معماری ساختمان به آن دقت کرد. در طراحی نمای یک ساختمان باید خطوط و مصالحی از نماهای آن منطقه به چشم آید. طراحی ساختمان باید به صورتی باشد که حداقل تا 40 سال زیبا و موردتایید ساکنین و افراد آن منطقه باشد و زیبایی و جذابیت ساختمان کاهش پیدا نکند و دل زده نشود. Th᠎is artic le has been g enerat᠎ed wi᠎th behsaznama Con tent  Ge ne rato​r DEMO᠎.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید