معرفی ساده استراتژی نمای خارجی ساختمان

نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظر شهری شکل می دهد، از این رو طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. طرح ها و رنگ بندی های سرامیک هایی که در این سبک به کار برده می شود با یکدیگر متفاوت است و شما باید به آن رنگ بندی ها دقت داشته باشید. برای طراحی نمای ساختمان های مدرن امروزه از ترکیب دو یا چند مصالح استفاده می شود همچنین در اغلب دیزاین های نمای بیرونی ساختمان مدرن از طرح های افقی و یا عمودی که به صورت منظم و یا بی نظم هستند استفاده می شود که هر کدام از این نماهای خارجی زیبایی و جذابیت خاصی را به نمای خانه ویلایی و آپارتمانی می بخشند. دوده را از ساختمان تا به یک روش و چربی و آلودگیهای دیگر مثل خزه و عواملی دیگر را با روشهای خاصی پاک میکنند. استفاده از این روش در ساختمانهای آجری که در معرض شوره زدن هستند بهشدت رایج است و از اصطلاح نانو آجر نما برای آن استفاده میشود. همچنین جهت جلوگیری از پدیده شوره زدن که در اثر قابلیت جذب آب مصالح رخ میدهد و باعث ایجاد سفیدک در نماهای سنگی و آجری میشود، لازم است سطوح نما ضدآب شوند.

نمای خارجی ساختمان

نمای ساختمان به صورت مدرن طراحی شده و متریال به کار برده شده در آن سنگ سفید عباس آباد است;یک ساختمان دوبلکس دو طبقه است که جهت دانلود پلان مسکونی اتوکد مربوط به این نما می توانید کلیک کنید. ساختمان مسکونی : در این نوع ساختمان ها واحد هایی در تعدادی طبقه برای زندگی انسان ها در نظر گرفته می شود. این نما مربوط به نقشه ویلایی دو طبقه است که در زمینی به مساحت 25×16 طراحی شده.پروژه این نمای زیبا به همراه دکوراسیون ارائه شده . نمای بیرونی را می بینید که در سایت پلان در زمینی با موقعیت عالی واقع شده است.این نقشه ویلایی یک طبقه که به صورت باغ شهری طراحی شده دارای طراحی فضای لندسکیپ نیر هست . این نمای مدرن یکی از انواع نمای ساختمان ویلایی و جزء زیباترین نماها است.ریتم های افقی و عمودی به همراه متریال های مختلف از جنس سنگ و آجر که در آن بکار رفته ویو فوق العاده ای به آن داده; و چشم هر بیننده ای را تسخیر خود می کند.پلان و نمای ساختمان را کلیک کنید تا جرئیات بیشتر درباره محصول را ببینید. این نمای نقشه معماری منزل در زمینی به طول 24 و عرض 10.5 طراحی شده; پکیج این محصول به صورت کامل است; یعنی علاوه بر نما و نقشه های معماری دکوراسیون هم به همراه آن ارائه شده .پیشنهاد می کنم از این محصول دیدن کنید. Th is c on᠎tent h᠎as be᠎en cre​ated with t he he lp of behsaznama  Conte nt  G en er᠎ator DEMO!

هر ساختمانی که در دل شهر بنا می شود جزئی از فضای شهری ما را تشکیل می دهد پس شکل ظاهری آن و کیفیت طراحی آن می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی زشتی یا زیبایی شهر ما بگذارد در ادامه تلاش میکنیم تا مطالبی مهم و کاربردی در جهت ایده گرفتن برای طراحی نمای ساختمان در اختیار طراحان و مالکان عزیز قرار دهیم . طراحی نمای ساختمان تأثیر قابل توجهی در درک مردم از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی دارد. در طراحی نما، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان، سلیقه افراد و بودجه آن ها اقدام به انتخاب نوع مصالح می کنند. در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. امروزه از شیشه های دوجداره یا سه جداره نشکن بسیار استفاده می گردد. شیشه به جذابیت بیشتر ساختمان میانجامد و زیبایی چشمگیری را ایجاد میکند. فلز یکی دیگر از مواد در طراحی نمای ساختمان است که به آرامی در ایران محبوبیت پیدا می کند. ​Article has been c reat᠎ed with behsaznama Conte nt  G​en᠎er at or Demoversi on.

طراحی و اجرای نمای ساختمان با توجه به شرایط اقلیمی، فرهنگ منطقه، سلیقه کارفرما، متریال به کار رفته و میزان بودجه انتخاب می­ شود. امروزه مصالح زیادی برای طراحی نمای ساختمان وجود دارد که طراحان و معماران ساختمان با توجه به منطقه ­ای که ساختمان در آن قرار گرفته، نوع نصب نمای ساختمان، نوع کاربری ساختمان و میزان بودجه، آن را انتخاب و اجرا می­ کنند. طراحی نمای بیرونی نشاندهنده مهارت طراح، نقشه معمار ساختمان و البته سلیقه به کار رفته در آن منبع است. آجر نماهای نسوز نیز یکی از مصالح به کار رفته در نماهای ساختمان هستند که جاذب آب نیز هستند. در انواع ساختمان ها از جمله مسکن ، انبوه مسکن ، ساختمان های عمومی و اداری ، که در آنها عایق حرارت و صدا مورد نیاز است ، انجام می گردد. نمای خارجی ساختمان هویت یک ساختمان است که باید با بافت نمای ساختمان های همسایه مطابقت داشته باشد. هر مبلغی که برای مصالح روکش خارجی ساختمان ها پرداخت می شود در دراز مدت هزینه خود را می پردازد و موجب صرفه جویی می شود. نما مربوط به ساختمانی دو طبقه است که در زمینی به ابعاد 30×11 که توسط تیم خانه معمار طراحی گردیده.جنس آن از سنگ ساب صفر عباس آباد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید