مقاله جدید پایین بودن نمای سرامیک خشک را نشان می دهد و چرا باید امروز اقدام کنید

برای طراحی نما مدرن ویلا، ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری باید به یکسری ویژگی ها توجه کنید. صنایع آجر الله دادی فعالیت خود را در عرصه تولید آجر و سفال در سال 1356 آغاز کرد و در آن سال ها با راه اندازی چند واحد تولیدی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آجر و سفال در ایران تبدیل شد. پس از انعقاد قرارداد با شرکت آلمانی، ماشین آلات در سال 1384 وارد ایران شد. این مجموعه مفتخر است که با راه اندازی این خط تولید تمام اتوماتیک و مطابق استانداردهای جهانی ، در مصرف بهینه سوخت یکی از پیشگامان صنعت کشور بوده و مفتخر به دریافت وام بلاعوض شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور می باشد. کارخانجات آجر مرجان تولید کننده انواع آجر نما ، سفال ال و پلاک با استفاده از اتوماسیون پیشرفته خط تولید و تجهیزات مدرن و نیروی کار متخصص با توجه به نیاز کمی و کیفی در زمینه تولید آجر تولیدات خود را در قالب آجرهایی با رنگها و طرح ها و ابعاد متنوع و از کانیهای مختلف مانند رس، شیل و نسوز تهیه کرده و با توجه به سلایق گوناگون، به مشتریان عرضه می نماید.

اتصالات نمای خشک

عدم درزگیری نما ، باعث لانه ساختن حشرات مختلف در سوراخ های ایجاد شده می شود و باعث ورود آب به داخل مصالح به کار رفته در ساختمان و از بین رفتن مقاومت ساختمان خواهد شد. به تدریج قلعههایی دارای دیوارهای مرتفعی تقریباً به ارتفاع ۹ تا ۱۰ متر و ضخامت ۲ تا ۳ متر از چینه ساخته شد. سفال 10فوم دار ازگروه انواع سفال و تیغه می باشد که به منظور عایق بندی دیوارهای پیرامونی ساختمان ها و نیز جداکننده مورد استفاده قرار می گیرد. آجر سعدی نوین در سال 1388به منظور تولید آجر سفال تیغه ای با ابعاد مختلف در راستای تامین نیاز مشتریان عزیز با کیفیت مرغوب تاسیس گردید. خط تولید جدید کارخانه آجر مهدیه اصفهان نیز با ظرفیت تولید روزانه 400 تن آجر پخته شده و تکنولوژی خشک کن اتوماتیک و پخت محصولات با کوره تونلی به صورت کاملا اتوماتیک، در سال 1391شروع به بهره برداری نموده است و سعی شده در این فرآیند با همت مدیران کارخانه و متخصصین ایرانی در راستای برطرف کردن نیاز صنعت تولید آجر از یک طرف و بهینه سازی مصرف انرژی و رفع آلایندگی محیطی از طرف دیگر، گامی نوین در عرصه صنعت ساختمان بردارد.

شرکت آجر وطن فتاحی اصفهان از سال 1369 فعالیت خود را در صنعت ساخت و ساز کشور شروع کرد. این شرکت در زمینه صادرات محصولات خود فعال بوده و محصولات این شرکت تاکنون به کشورهای متعددی از جمله کویت، عمان، دبی، آذربایجان و عراق صادرات شده است. محصول این فرایند شاموت است که میبایست خرد و دانهبندی شود. بخشی از رس میبایست تحت عملیات پیشپخت قرار بگیرد. 1: عنوان واحد نمونه صنایع معدنی کشور در سال 1391 و دریافت لوح و تندیس از دست وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور جناب آقای دکتر غضنفری. افتتاح این خط تولید توسط رئیس بخش صنعت بهینه سازی مصرف سوخت (جناب آقای مهندس شریف) انجام گرفت. در ابتدا از سال 1356 الی 1369 به صورت کارخانه درجه 2 مشغول به فعالیت بوده و سپس در سال 1370 با وارد کردن خط نیمه اتوماتیک از آلمان و شروع به راه اندازی خط خشک کن با سیستم کوره هوفمن نمود و بعد از اتمام و بهره برداری کامل این خط تولید با ارائه محصول برتر و با کیفیت بالا به مشتریان خود توانست نام این کارخانه را در سطح ایران و کشورهای همسایه معرفی نماید. یکی از مراحلی که در زمان طراحی نمای سرامیک خشک باید در نظر بگیرید، بحث میزان مساحت و بودجه ای است که در اختیار شماست. Th is h as be᠎en g en er at᠎ed by behsaznama Conten t ​Ge ne ra᠎tor ​DEMO​.

این پروژه در زمینی به مساحت 15000 متر مربع انجام گرفته و تمام خط تولید این مجموعه داخل سوله فلزی قرار گرفته است. کارخانه آجر مرجان ابتدا در زمینی به مساحت 140000 مترمربع در زمینه تولید آجر فشاری فعالیت خود را آغاز کرد و سپس با همت و پشتکار افراد خبره با ساختن چندین سوله به مساحت 15000 متر مربع و نصب ماشین آلات جدید و با استفاده از فن آوری روز دنیا و استفاده از تجهیزات و پرس های ساخت داخل و با تاسیس آزمایشگاهی کاملا مجهز وانست محصولاتی با کیفی به مصرف کنندگان عزیز ارائه نماید. این کارخانه با دستگاههای اتوماتیک قادر به تولید روزانه 400 تن سفال تیغه ای با ابعاد مختلف و کیفیت مطلوب می باشد و همچنین آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با انبوه سازان و مصرف کنندگان محترم اعلام می نماید. آجرنمای پیشتاز برای ایجاد تنوع و کیفی کردن محصولات خود همواره از روشها و مواد درجه یک استفاده می نماید تا تولیدات گوناگونی برای کاربری های متعدد در طرحها و رنگ های زیبا ارائه نماید. پارکینگ کوچک جلوی خانه یک بالکن در طبقه اول با طرح های دیواری شیک است. طراحی نما در ساختمان اهمیت بالایی دارد ، شما تصور کنید که یک ساختمان از بهترین متریال و تجهیزات ساخته شده است اما فاقد نما باشد در این صورت نه زیبایی دارد و نه نقش مهمی در شهر یا بافت شهری دارد .

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید