مکان می‌توانید شما پیدا کنید اجرای نما رایگان دارایی

سرعت بالای اجرای نما، نهایت استفاده از نور طبیعی و کاهش بار مرده ساختمان از جمله مزیت­ های این نوع نما است. سنگ­ های پلیمری نما، از جمله مصالح نوین برای طراحی نمای ساختمان هستند که این روزها در اجرای نمای ساختمان کاربرد دارند. از جمله نمای ساختمان با مقاومت بالاست که سال­ های سال به ساختمان شما جلوه خواهد داد. نمای شسته از جمله نماهای اندودی است که ترکیبی از سنگ دانه بندی شده، پودر سنگ و سیمان سفید است. در این نوع از متریال از مواد نانو در ترکیب با سنگ استفاده می ­شود. بایرامیکس با استفاده از پیستوله و یا ماله اجرا می ­شود و قابلیت شستشو دارد. نمای شیشه ­ای ساختمان در انواع؛ کرتین وال، فریم لس و اسپایدر اجرا می ­شود. شیشه کرتین وال . برای اینکه راجع به جزئیات آن ها بدانید مطلب نمای شیشه ­ای؛ انعکاس شهر در ساختمان را مطلعه کنید. یکی از انواع نمای ساختمان مدرن، نمای شیشه ­ای است. نور پردازی یکی از نکات مهمی می باشد که در طراحی نمای ایده آل موثر است یک نما گرچه در طول روز میتواند به یک طرحی متناسب و باکیفیت بصری زیادی بر خوردار باشد در هنگام شب باید یک جلوه زیبا داشته باشد که نیازمند نور پردازی مطلوب می باشد.  Th is con᠎tent was gen erat ed  with t᠎he ​help of behsaznama C᠎onte​nt​ G​enerat᠎or D emov​er sion.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

این نوع نمای ساختمان اگر به خوبی اجرا شود بسیار زیبا و مقاوم است. بتن اکسپوز و پیش ساخته که به شکل پنل­ هایی صیقلی و زیبا طراحی می­ شوند؛ در اجرای نمای ساختمان کاربرد دارند نمای بتنی برای ساختمان­های مدرن بسیار مناسب است. کلام آخر: فراموش نکنید احساسی که بتن اکسپوز در فضای داخلی به وجود می آورد می تواند برای هر شخص تعریف متفاوتی داشته باشد. انواع بتن اکسپوز کدام هستند؟ این روزها بتن در بخش­ های مختلف ساختمان کاربرد پیدا کرده است از ساخت پی و سازه تا نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی. نصب نمای پی وی سی ساختمان، بسیار آسان، سریع و بدون دردسر است. انواع نمای ساختمان، چه سبکی باشه؟ یکی از انواع مصالح جدید برای نمای ساختمان، سرامیک است. یکی از قدیمی ­ترین انواع نمای ساختمان؛ نمای آجری است. این نوع متریال، چندین سال است که برای انواع نماها به خصوص اجرای نمای ساختمان ویلایی مورد استفاده قرار می­ گیرد. نمای سرامیک خشک (dry ceramic facade) که یکی از جدید ترین و مدرن ترین نماهای ساختمان و تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان می باشد، برای نخستین بار در سال 1970 در کشور ایالت متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.

نمای آجری را می­توان به دلیل پیشینه زیادی که در کشور ما دارد یکی از انواع نماهای اصیل ساختمان دانست. از این رو انتخاب طرح و متریال مناسب برای ساختمان یکی از عوامل مهم در صنعت ساختمان می باشد که نمایانگر هویت یک ساختمان می باشد. با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی قرار می گیرد در انتخاب مصالح برای نما سازی باید دقت شود تا نمای ساخته شده در مقابل عوامل جوی مقاوم بوده و زیبایی لازم را داشته باشد. بنابراین پیاده سازی نمای آجری را برای مناطق گرم و خشک باید در نظر گرفت. در ضمن، این سنگ نصب سریعی داشته و می تواند ایده های بلند پروازانه زیادی را پیاده سازی نماید. تنوع طرحها و پیاده سازی قوی پروژهها در این نوع نمای مدرن، نگاههای اهل هنر را نیز به سوی خود جلب نموده است. با توجه به اینکه مونولیت جزو انواع نمای سبک ساختمان است، باعث جلب نظر بسیاری از سازندگان شده است. This ​po​st was do​ne by behsaznama Con᠎te nt Gen​erator Demoversion!

به­طور کلی در مناطق سردسیر و در عرض های جغرافیایی زیاد که هوا اغلب سرد است، ساختمان باید در جهتی قرارگیرد که حداکثر انرژی خورشید را در طول سال دریافت نماید. گاهی اوقات هدف از بازسازی بنا ترمیم و تعویض قطعات فرسوده است، در این شرایط میتوان با استفاده از نصب داربست به تعویض آن قطعات پرداخت و از قطعات جدیدی که با سایر قطعات ساختمان هماهنگ است استفاده کرد. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. در کشورهای پیشرفته دستگاه های اجرای این محص وجود این مطلب دارد. این مسئله بر پیوند سازه و تا حد زیادی افزایش قدرت دیوار تأثیر دارد، در غیر این صورت دو دیوار باریک بر یکدیگر خمش پیدا میکنند. از آنجاکه چسب نمی تواند چسبندگی کاملی را روی سطح غیر صاف تضمین کند، نصب مکانیکی بالاخص در زمان بازسازی نمای ساختمان مناسب می باشد. ولی گاهی اوقات این امر در سطح گسترده شهری و نمای عمومی بدون در نظر گرفتن اصول زیبایی شناسی و بافت شهری می تواند یک نقطه ضعف محسوب شده و می تواند باعث ناهمگونی بافت شهری شود. Da ta has ᠎be᠎en gen erated by behsaznama Con tent​ G enerat or D emov᠎er si on .

دیدگاهتان را بنویسید