نحوه آموزش نمای خشک

سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. روش دوم نصب که با نام نصب خشک بتن اکسپوز شناخته میشود، خود به چندین زیر شاخه تبدیل خواهد شد. مواد تشکیل دهنده بتن شرکت طراح و مجری نما اکسپوز را بشناسید. شرکت بنا نمای شهر تبریز از سال 1383 تحت عنوان تجاری نمای شهر، فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان، تولید درب و پنجره ترمال بریک و نرمال و انواع سازه های فلزی آغاز نمود و تا کنون با سابقه اجرای بیش از 300 پروژه بزرگ و کوچک در غالب 300000 مترمربع اجرا و چندین پروژه مطرح پنجره ترمال بریک را در اقصی نقاط کشور مفتخر است سهمی هر چند کوچک در آبادانی شهرهای کشور عزیزمان ایران داشته باشد و در جهت نیل به اهداف سازمانی شرکت و بالا بردن کیفیت و جذب رضایت مشتری، اقدام به تأسیس کارخانه تمام اتوماتیک ساخت و مونتاژ درب و پنجره ترمال بریک، نرمال، اختصاصی و انواع سیستم های نمای مدرن نموده است.  C᠎on᠎tent w᠎as g enerated by behsaznama Conte᠎nt G en erator D​em᠎over᠎si on!

نمای خشک ساختمان چیست

مزیت اصلی این روش، امکان تعویض جداگانه هر قطعه از ورق کامپوزیت می باشد. در بین روش های موجود استاندار ترین روش ، نصب هنگ یا ریلی میباشد.البته باید این نکته را هم گوش زد کرد که این روش نسبت به روش تابث هزینه نصب بیشتری دارد.در این سیستم پروفیل های اصلی که ناودانی آلومینیومی می باشند توسط نبشی هایی که دارای سوراخ های لوبیایی شکل می باشند به وسیله پیچ و مهره به براکت های فلزی که روی صفحات پلیت (بولت) یا شاسی جوش شده اند، متصل میشوند و ناودانی های کوچکی که دارای پین فلزی ضد زنگ می باشند ، درون ناودانی اصلی قرار می گیرند. اجرای ریسمان راهنما یا قپان نما که برای اجرای شاسی کشی نما نصب شده اند. برای همین نما تبدیل به رابط میان درون و بیرون شده، باید ورود نور، هوا و میهمان را به داخل تأمین کرده، امکان دید خوبی را به بیرون ایجاد میکرد، از این رو روزنهها (در و پنجرهها) که عنصری از نما بودند این نقش را به عنوان رابط فیزیکی و بصری به عهده گرفتند که امروزه در کنار پوشش های مختلف نمای مدرن مانند نمای کامپوزیت، نمای کرتین وال، نمای فریم لس، نمای چوبی، نمای سرامیک خشک، نمای لوور، نمای بتن اکسپوز و غیره هویت کلی نما را میسازند.  Th᠎is  po​st w as c reated with the help of behsaznama Content Genera to r DE MO!

نحوه نصب بتن اکسپوز را بررسی نمایید. نحوه نصب بتن اکسپوز در نما، به دو صورت دوغابی و خشک انجام خواهد شد. استفاده از بتن در طراحی و اجرای نمای ساختمان، پس از آغاز دوران مدرنیته و با سبک های تک وارد معماری شد. باید بگوییم که این سبک از طراحی نما، علاوه بر این که زیبایی بینظیری در نمای ساختمان شما ایجاد خواهد کرد، با توجه به آماده بودن پنلها پیش از انتقال به پروژه و امکان آغاز کار بلافاصله پس از رسیدن پنل های بتن اکسپوز به محل پروژه، سرعت عملکرد و نتیجه گیری را به شدت افزایش خواهد داد و این یعنی ذخیره سرمایه آن هم به مقدار قابل توجه! مزایای استفاده از نمای بتن اکسپوز چیست؟ در ابتدای صحبتمان، به صورت خلاصه اشاره کردیم که نمای بتن اکسپوز چیست. ترکیب بتن اکسپوز با چمن مصنوعی برای زیباسازی محیط موردنظر. با توجه به طرح و نمای بیرونی ساختمان از یک یا چند نوع از انواع آجر پلاک برای ظرافت کار در نمای بیرونی استفاده می شود. شما برای اجرای کنیتکس به یک کنیتکس کار حرفهای نیاز دارید. A rt icle was cre᠎at​ed  with t he he lp  of G SA Conte᠎nt G​enerat or DE​MO!

روش اجرای نمای خشک

به علاوه این که استفاده از ملات سیمانی، به طرز چشمگیری بر بار مرده ساختمان میافزاید. میزان دقت در شاقول بودن آجر نماها، استفاده از کاور نایلونی پس از هر ۴ ردیف آجرچینی به منظور جلوگیری از ریختن دوغاب روی مصالح، ظرافت در بندکشی آجرنما و میزان متریال مصرفی در ملات بندکشی بسیار اهمیت دارد. موارد گوناگونی تحت بررسی و دقت قرار گرفته میشود، من جمله شرایط آب و هوایی، سلیقه کاربر و البته در بسیاری از موارد بودجه ای که برای نما در نظر گرفته میشود و موارد دیگر که در بخش بعدی به تفصیل به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت. چرا که هر کدام از روشهای ذکر شده میتوانند مزایا و یا معایب مختص به خود را داشته باشند. رعایت اصول طراحی و اجرای نمای ساختمان به زیباتر شدن و طول عمر بالای نمای ساختمان کمک می­ کند. برای ویلاهای مستقر در محوطه سبز، نماهای شیشهای میتوانست رابط مناسبی میان درون و بیرون باشد ولی این نماهای شیشهای برای مجتمعهای مسکونی آپارتمانی غیرقابل استفاده بود زیرا نمای شیشهای صرفاً رابطه بصری را تأمین میکرد و مشکل تهویه فضاهای درونی تنها با کمک ابزارها و دستگاههای پیچیده فنی حل میشد. امروزه به کمک نرم افزار های شبیه ساز سه بعدی میتوان چشم اندازی نزدیک به واقع از یک طرح پیشنهادی قبل از اجرا به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید