نمای خشک و چاک نوریس Impact

با اجرای نمای سرامیک خشک به وسیله ایجاد درزهای باز آب جمع شده در پشت پوشش اصلی نما دفع می شود این موضوع به دلیل وجود تهویه طبیعی و خاصیت دودکشی این سیستم را از سیستمی که در آن درزها پر می شوند مفید تر می گرداند. این موضوع می تواند حجم هوا سازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان را کاهش دهد، اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما گارانتی نماید.نمای سرامیک پرسلانی به وسیله تاثیر دودکشی (که به دلیل وجود فضاهای خالی در پشت پوشش خارجی) امکان دور ساختن رطوبت و گرما را از سازه اصلی ساختمان فراهم می آورد در واقع یک نوع تهویه طبیعی مابین ساختمان و پوشش نهایی نما فراهم می آید . در نماسازی خشک، از یک سو به علت کاهش وزن و حجم اسکلت نسبت به نمای اجرا شده به روش دوغابی، هزینه های تمام شده کاهش یافته و از سوی دیگر به دلیل نصب آن به روش صنعتی، هر کدام از اجزای نما اعم از فلزات زیرسازی و خود متریال پوششی، در صورت آسیب دیدگی به طور مستقل و جداگانه قابلیت تعویض دارند و نیاز به تخریب واصلاح تمامی نما نیست وهزینه های ترمیم به طور چشمگیری پایین خواهد آمد. This con᠎te​nt has ​be en gener᠎ated with t​he help of behsaznama Con te​nt​ Generator D emoversi᠎on!

قیمت سنگ نمای خشک

به دلیل سوراخ های موجود در بدنه سرامیک، درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک می گردد. به عنوان مثال: در مناطق شمالی عموما از پنجره های بزرگ و سرتاسری برای نورگیری و سرکولاسیون بهتر هوا استفاده میشود. به دلیل خلق نوعی فشار هوا در منطقه ای خارج از نقاط تحمل بار دیوارهای ساختمان. شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع بتن اکسپوز به فروشگاه اینترنتی بنیاد بتن اصفهان مراجعه نمایید. هزینه نصب و اجرای نمای بتنی اکسپوز بسیار مناسب است و بهترین انتخاب برای پروژههای بزرگ ساختمانی به شمار میرود. هنگامی که معمار ایتالیایی دنیس سانتاکاریا با همراهانش به استرالیا و نیوزلند در سال 2002 سفر کرد ؛ موارد بسیاری از نحوه اجرای نمای سرامیک خشک که در اروپا رایج بودند را مطرح نمود. دومین روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی که به طور گسترده ای در سال های اخیر در اروپا گسترش یافته است (اجرای نمای سرامیک خشک)؛ موسوم به روش پرده ای می باشد یا نمای تهویه شونده که کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد مثل اسکاندیناوی دارند که در آن مناطق آیتم های مربوط به عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند.

این پرسشی است که ذهن معماران جوان و خوش ذوق و همین طور طراحان باسابقه که به دنبال نوآوری و خلق نماهای جدید ، با استفاده از مصالح روزآمد هستند را مشغول ساخته است. نما به مثابه لباس ساختمان شما می باشد که در نگاه اول نظر ببینده را جلب می کند در نتیجه استفاده از یک متریال مناسب برای نما بسیار حائز اهمیت می باشد. این شرکت همواره در تلاش است که محصولات و خدمات خود را علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، اصل ایمنی و استحکام را در آن رعایت نموده و با کیفیت عالی و قیمتی مقرون به صرفه محصولات خود را به مخاطبین خود ارائه می دهد. پارس مینرال بهترین تولید کننده نمای مینرال در تهران است که محصولات خود را با کیفیت عالی و مقرون به صرفه به شما سروران گرامی ارائه می دهد. ماده اصلی چسب های دیواری معمولاً پلیمرها یا سیمان است.چسب های پلیمری فقط در برابر رطوبت مقاومند در حالی که چسب های ضد آب برای چسباندن صفحات (سرامیکی)دیواری و موزائیک ها در محل های به کار می روند بعضی از محصولات اکریلیکی در موقع خود گیری آمونیاک آزاد می کنند.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

کاغذ دیواری ها به تنهایی می توانند یک سبک دکوراسیون را در خانه ایجاد کنند، مثلا اگر می خواهید فضایی به سبک کلاسیک داشته باشید، فقط انتخاب درست مبلمان ها نمی تواند کافی باشد، دیوارپوش هایی با رنگ هایی که معرف سبک کلاسیک باشند هم برای فضا احتیاج است. این ساختمان ها هنوز هم در روزگار ما ثابت می کنند که چطور در طی یک قرن نماهای سرامیکی در برابر تغییرات متعدد حرارتی و حملات جوی و هجوم آلورگی ها و باران های اسیدی و دود می توانند مقاومت کنند. یکی از پیشرفت های چنین سیستم اجرای نمای سرامیک خشک؛ محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می نماید بدون این که هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. تعداد زیادی از معماران استرالیایی از امکانات و مزایای چنین سیستم نوینی نا آگاه بودند. این شرکت در تلاش است که مصالحی را که در خدمت معماران و مهندسین ارائه می کند علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، اصل استحکام و ایمنی در آن رعایت می نماید. شرکت مینرال آلامیکس دارای کادری مجرب با بیش از ۱۵ سال فعالیت هم اکنون برترین صنعت رنگ ساختمان بهترین تولید کننده نمای مینرال محسوب می شود و با ابتکار و تلاش های فراوان در گسترش زیر ساخت های عمرانی کشور می کوشد و همواره پیش به سوی تکنولوژی های جدید ساختمانی پیشگام است.

طرح نمای خشک انتخاب های برتر

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید