نه روش‌های کمتر شناخته شده برای استفاده حداکثری از نصب نمای خشک

3. شستشو نما با استفاده از ابر و تی و شوینده… برای شستشوی نمای آجر یا سنگ باید با واتر جت شستشو داده شود. شستشوی نما و استفاده از مواد نانو در طی فرآیند شستشو موجب می شود نمای آجری ساختمان شما در برابر گرد و غبار، رطوبت و آلودگی مقاوم شود و به نوعی یکی از الزامات اجرای نمای آجری ساختمان است. نمای این ساختمان نیز از آلومینیوم کامپوزیت تشکیل شده است تا ظاهر آن را متفاوت کند. شما مشتریان محترم در مشهد جهت دریافت قیمت نهایی از پروژه که میخواهید طراحی و اجرا نما ساختمان انجام دهید می توانید از شرکت های ساختمانی اگهی دهنده در سایت خدمات جو دعوت تا انها با بررسی و مشاهده پروژه نمای ساختمان قیمت نهایی را به مشتری محترم جهت اجرای نمای رومی در مشهد اعلام کند. نماي سراميك خشك مخصوص نما، به دو صورت كلي در بازار صنعت ساختمان كشور عرضه ميگردد. به عنوان اولین گام در رعایت نکات اجرایی آجر در نما، باید دست به انتخاب آجری مناسب برای نما بزنید. از دیگر نکات اجرایی آجر در نما با استفاده از چسب، دقت در بندکشی بین آجرها می باشد تا مانع نفوذ آب به دیوار پشت نمای آجر شود تا خطر یخ زدگی و جدا شدن نما از بین برود. ᠎Po​st has ​been gen​erat᠎ed with the ᠎he᠎lp  of behsaznama Conte᠎nt G᠎en᠎erator D em᠎over​si᠎on.

نمای خشک با آجر

رده SW : این رده آجرها برای استفاده در مناطقی با آب و هوای سخت مناسب می باشد و دارای مقاومتی بالا در برابر تخریب می باشند. رده MW : این رده آجر مناسب مناطقی با آب و هوای معتدل می باشد و دارای مقاومت متوسطی نسبت به تخریب می باشد. تهویه جریان هوای داخل این محفظه با توجه به شرایط اقلیمی محل قرارگیری ساختمان و بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییرمی باشد. در نتیجه وزن سازه به طور ویژه و چشمگیری کاهش می یابد و ایمنی ساختمان در برابر زلزله افزایش می یابد. اندازه ها و ابعاد دیوارها برای اجرای نمای آجری محدودیتی ندارند؛ البته به غیر از مواردی که به کنترل تنش های بین نما و دیوار پشتیبان نیاز دارند. معمولا در نماشویی اجر مخصوصا محیط هایی که در الودگی قرار دارند میبایستی حداقل سالیانه برای شستشوی آجر نما اقدام بکنیم. در این نوع سبک، طراحان نسبت آجر به سنگ را بیشتر در نظر می گیرند.

این محصول ضمن شباهت بی بدیلی که به چوب دارد، بسیار مقاوم تر، آب گریزتر و ارجح تر به چوب است. ترکیب چوب با سایر متریال ها نظیر فلز و شیشه زیبایی نما را دوچندان می کند و آن را خاص تر جلوه می دهد. در واقع این بستگی به طراح نمای آجری بستگی دارد که چیدمان خود را به چه صورت انجام دهد تا نمای ساختمان بصورت خاص و جذاب جلوه کند. نما در واقع صورت ساختمان و بهترین بیان حالتی است که فرد طراح یا مالک از خود در برابر بیرون دارد. با نصب،طراحی و اجرای نمای آجر خشک میتوانید وزن نمای سازه خود را کاهش دهید. استفاده درست از آجر نما در بسیاری از ساختمان ها باعث می شود تا این نما به عنوان یک نمای خاص مورد توجه قرار گیرد. صفحات سرامیکی، کاشی ها یا مواد دیگر در ابتدا به عنوان بخشی از نصب نمای خشک توسط شرکت های اجرای نما خشک در کنار هم بر روی دیوار ساختمان مورد نظر قرار می گیرند. به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد. ۱- پس از متصل کردن عایق حرارتی با کمک چسب و یا اتصالات به دیوار زیرین و اجرای چهارچوب روی آن، آجرها با کمی فاصله به چهارچوب متصل می شوند که این فاصله باعث به وجود آمدن یک عایق حرارتی برای ساختمان خواهد شد.

سرامیک خشک از آن دست مصالح جدیدی می باشد که در صنعت ساختمان ظهور کرده و زمینه ساز تحول و دگرگونی عظیم در صنعت ساختمان شده است. برای نصب سرامیک خشک روشهای متعددی وجود دارد. چرا که جایگزینی برای آن وجود ندارد و توانسته محبوبیت خود را در طی سالها حفظ کند. دیوار پشتیبانی که نمای آجری روی آن اجرا می شود، باید سطحی پیوسته و مقاوم در برابر رطوبت را برای اجرای نمای آجری ایجاد کند. باید از سلامت آجر مصرفی و عاری از هرگونه ایراد بودن آن اطمینان حاصل نمود. انتخاب ملات مناسب برای ایجاد اتصالی پایدار، از نکات اجرایی آجر در نما به حساب می رود که اهمیت فراوانی دارد. نکات اجرایی آجر در نما باید مو به مو و به شکل اصولی رعایت شود تا در نهایت خیالی راحت از بابت زیبایی و مقاومت سازه خود داشته باشید. در سالهای اخیر توجه زیادی را در اروپا به خود معطوف داشته و با در نظر داشتن امتیازاتی که در نصب آسان و سریع و ایجاد ایزولاسیون مطلوب دارد، شاهد تقاضای روزافزونی برای آن میباشیم. با توجه به نیاز، بتن ریزی درجا، بلوکهای پیشساخته و یا پانل های بتن مورد استفاده قرار می­گیرد. امروزه ساخت نما با توجه به نوع کاربرد با استفاده از انواع روش ها و مواد قابل انجام است.

مجری نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای سرامیک خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید