واقعیت درباره اجرای نما در 3 دقیقه

چنانچه امروزه در صنعت سد سازی برای پوشش دیواره های سد می توان از بتن نما استفاده کرد. همچنین مانند آجر یا سنگ که بعضاً در دکوراسیون داخلی هم استفاده می شود بتن های اکسپوز هم برای دکور داخلی دیوار و سقف باشگاه ها، فست فود ها، شرکت ها و حتی منازل استفاده های فراوانی دارند. تمام فرآیند تهیه و تولید طوری طی می شود که نتیجه سازه ای مقاوم و مستحکم باشد. اگرچه بتن اکسپوز یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی جهت پوشش نما و کف در صنعت ساختمان است و نیز دارای قابلیت های بالای هنری به لحاظ جنس و رنگ خاص آن می باشد، اما این به تنهایی برای آنکه به یک نمای مطلوب دست پیدا کنیم کافی نیست. در مقابل عوامل جوي نظیر باران، تابش خورشید، گازهای موجود در هوا، بخار آب و وزش باد مقاوم باشد. پیامد دیگر تمسک به شفافیت برای تأمین نور، هوا، فضای سبز و استفاده از شیشههای سراسری این بود که پوستههای «ماده زایی» شده شیشهای حتی اگر میتوانستند تداوم زندگی داخل و خارج ساختمان را تأمین کنند، تعامل بین توده و فضا، نقش و زمینه فضای مثبت و منفی را از بین میبرد.

نمای خشک تراکوتا

نزدیک سکو مقبرههایی وجود دارد که برون نمای سنگی دارند. جرم و وجود الاینده ها باعث میشود تا سنگ ها شکننده شده و با گذر زمان هزینه ترمیم افزایش یابد. وجود دو فضای مستقل در داخل فر آزادی عمل بیشتری را برای آشپزی در اختیار شما قرار میدهد. امروزه آرشیتکت ها، طراحان، انبوه سازان، مهندسین معمار و مهندسین طراح و آتلیه های معماری و عزیزانی که سبک مدرن رو برای نمای ساختمان انتخاب میکنن، بهترین گزینه برای آن ها محصول تولیدی شرکت های فوق هستند. در این روش مقداری نم دوغاب از نمای پنل بیرون می زند که باعث دو رنگی در نمای پنل می گردد در صورت استفاده از سیمان سفید این دو رنگی به حداقل رسیده و نمای پنل ها یکنواخت تر می گردد. از ریزدانه های یکسان در ترکیب بتن استفاده شود تا محصول نهایی دارای ظاهری کاملا یکنواخت و یکپارچه باشد. بتن اکسپوز به علت دارا بودن تنوع در شکل ظاهری و قابلیت ساخت و تولید ابعاد مختلف، به طراحان، مهندسان و کارفرمایان محترم این امکان را می دهد که انتخاب گسترده ای در مورد پروژه خود داشته باشند، تنوع در ابعاد و بافت، سطح نهایی زیبا و ساده ای را برای کسانی که به معماری مدرن علاقمند هستند ایجاد می کند. C ontent w as created by behsaznama  Content G᠎ener ator DE᠎MO !

نمای خشک آجر

در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. تنوع طرح و رنگ آجر نما کد AP42 آذرخش باعث شده است که این نوع آجر برای طراحان معماری و طراحی نما ساختمان بسیار جذاب بوده و استفاده از آن در صنعت ساختمان ایران رواج زیادی داشته باشد. ویژگی مهم این بتن قابلیت های معماری آن می باشد که می تواند در رنگ، سایز، ضخامت و طرح های متنوع ساخته شود. همچنین در ساخت تونل ها، پل ها، زیرگذرها و امثال آن می بینیم که بسیاری طراحان و سازندگان سطح آن ها را با بتن اکسپوز می پوشانند. بتن اکسپوز را نسل جدیدی از نماهای ساختمان می دانند که مورد استقبال روزافزون سازندگان و مهندسان بسیاری قرار گرفته است و کسانی که به دنبال نمایی خاص، متفاوت و مدرن هستند قطعا بتن اکسپوز را به عنوان یکی از اولین گزینه های خود در نظر دارند. هر نیروی کاری که روی طناب در حال کار است دارای دو طناب میباشد که این نشانه ایمنی ماست. در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. ᠎Data w᠎as cre​ated by behsaznama Con​tent G en​er at or DEMO.

نمای خشک سرامیک پرسلانی

امروز میخواهیم کمی در مورد قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و نوع کار و درامد کار در ارتفاع برای شما صحبت کنید تا ابهام هایی که دارید بر طرف شود. استفاده از نمای سیمانی در ساختمان ارزان می باشد و دارای سرعت اجرای بالایی است نمای سیمانی مقاومت خوبی در برابر حریق دارد و از انتشار آتش جلوگیری می کند. در برخی از طرح ها علاوه بر اینکه به عنوان نمای نهایی کار مورد استفاده قرار می گیرد، نقش سازه ای را نیز ایفا می کند که در این صورت بتن به صورت درجا اجرا می شود. پنل های بتن اکسپوز مجموعه ما، با حفظ تمام ویژگی های ذکر شده و با توجه به سلایق، طرح ها و ایده های طراحان قابل تولید می باشد، این قطعات که تماما مسلح به شبکه مش می باشند، کاملا منطبق بر طرح و اندازه مورد نظر کارفرمایان در محیط کارخانه به صورت پیش ساخته تولید می گردد. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می باشد. اما اگر از بتن در پوشش نمای یک پروژه ساختمانی استفاده شود به آن بتن اکسپوز یا بتن نما گفته می شود.

مزایای نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید