چهار قوی دلایل برای نگهداری دور از نمای خشک

تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. تایل ها پیش از اتصال نیاز به ماشین کاری در جهت افقی دارند و هر پنل در دو قسمت پایینی و بالایی، جایی که قلاب توسط چسب MS فیکس می شود، شیار زده خواهند شد، شیار ها با زاویه ی 45 درجه در جهت مخالف یکدیگر ایجاد می شوند تا در نهایت شکل کام و زبانه را در سرامیک بوجود آورند. به عنوان نمونه ورق کامپوزیت یکی از متریال هایی است که به عنوان نمای خشک در ساختمان ها موردد استفاده قرار می گیرد. انتخاب چهارچوب نگهدارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

اشعه UV ، رطوبت ، سرما ، گرما و حشرات موذی مقاوم می کند. ساخته شود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. همانطور که گفته شد برخی ساختمانها مشمول تهیه طرح مصوب نما می شوند که این نکته نیز در ضوابط شهرسازی هر استان مشخص شده است. توسط مهندسین طراحی می شود متریال به کار گرفته شده در هریک از این ساختمانها نیز متفاوت بوده و با توجه به، به روزترین مدل ها و بافت های جدید ساخته می شوند. وی گفت: در ایران نیز لازم است، نمای ساختمانها به نماسازی خشک تبدیل شود که در مسابقات نماچینی سعی شد آموزش این حرفه به افراد داده شود. به طوریی که عکس ساختمان ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می باشد. سیستم ماسا توسط یک شرکت اسپانیایی که در زمینه ی طراحی و تولید یراق آلات نصب فعالیت می کند، طراحی شده است. از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و موسسات ، علاوه بر روش های جدید تبلیغات ، تلاش می کنند تا نوع محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده ی نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. سرامیک پرسلان رشته ی گسترده ای است از شیمی سیلیکات ، که در نیم سده گذشته به ویژه پس از جنگ جهانی دوم ، بر پایه دانش شیمی و پختن ، استوار شده و پیشرفت می کند. Th is ​post has  be​en w​ritten by GSA Content  Generato​r DEMO᠎!

کلید موفقیت شما: اتصالات نمای خشک

سرامیک به عنوان بخش پوشش (cladding) می باشد که مهمترین بخش نما محسوب میشود و میباستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. مهمترین تفاوت این دو روش به نوع قرار گرفتن اتصالات در آنها مربوط میشود. برای سرامیک های ابعاد بزرگ (نظیر 60×120 cm) از روش Combined برای نصب آن ها استفاده کنید. با وجود یک فر زیرکار از نوع دوقلو، شما دو فضای کاری فراخ، بدون اشغال فضای اضافی همچون مدل این کتاب دوقلوی ایستاده دارید. سیستم نصب نامشهود keil یکی از سیستم هایی است که قابل اجرا برای انواع پنل ها از جمله سرامیک ،سنگ طبیعی ، سنگ مصنوعی ، سنگ کارخانه ای ، فایبر سمنت برد ، بردهای بتنی ، HPL ، و حتی پنل های پلاستیکی می باشد.تکنولوژی اتصال در این روش بسیار ساده و قابل استفاده در ابعاد بزرگ است به طوری که اجرای طرح های پیچیده تنها با طراحی یک زیر سازی ساده امکان پذیر است.

کلمپ های این سیستم برای نصب سنگ طبیعی به طوری طراحی شده اند که بدنه کلمپ کاملا در پشت پنل قرار می گیرد اما لبه های نگهدارنده ، از روی پنل نمایان است به همین دلیل این سیستم در گروه سیستم های نصب مشهود قرار می گیرد. ترکیبی از هر دو سبک سنتی و معاصر است که میتوان سبکی را بین هر دوی آنها قایل شد. هر سنگ تشکیل شده از یک یا چند نوع مواد معدنی است که این مواد معدنی خواص فیزیکی و شیمیایی آن شامل رنگ، استحکام و مقاومت را بوجود می آورد. بنابراین به منظور جلوگیری از جلب توجه می توان آن ها را با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک متناسب با رنگ سرامیک پوشش داد. بنابراین هیچ مشکل انتقال حرارتی در پنجره های uPVC وجود نداره که بخوایم با استفاده از شکست حرارتی اونو رفع کنیم . هر نوع نمایی با هر نوع مصالح ساختمانی و با هر هزینهاي که ساخته شود، علاوه بر زیبایی ظاهري و آرامش بصري، باید بتواند آسایش و ایمنی ساکنین و شهروندان را فراهم آورد. ۱- دیوار سایه انداز بسیار طویل و بلند می باشد ارتفاع این دیوارها که گاهی تا ۱۰ متر می رسد در طول روز از تابش آفتاب بر روی آبهای منجمد شده در حوضچه ها جلوگیری می کند .

دیدگاهتان را بنویسید