روشهای آسان کسب درآمد از پدیده اجرای نمای خشک

سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. نمای خشک با توجه به نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در آن به دو دسته مشهود ( نمایان،Visible) و نامشهود (غیر نمایان،Invisible) تقسیم می شوند. استفاده از پیچ و اتصالات فلزی محکم در نصب نمای خشک و درصورت رعایت اصول و استانداردهای مربوط به اجرای نما، مانع از بروز اتفاقاتی مثل سقوط غیرمنتظره قطعاتی از نما خواهیم بود. پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، به وسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود به وسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. ضربه های وارد شده به سنگ ، هنگام نصب روی نما ممکن است منجر به ایجاد ترک روی سطح آن شود. نخستین بار در دهه ۷۰میلادی، معمارانی در کشور آمریکا تصمیم به نصب سنگ بر روی آسمان خراش های عظیم به روش خشک را گرفتند. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد.

اجرای نمای خشک

این مسئله در مورد مصالح ساختمانی و رویه های نوین دیگر مانند HPL، کورین و ترمووود نیز صادق است. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود. نصب لایه عایق به صورت پیوسته در جهت پوشاندن دیواره ساختمان، باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود.در برخی از مواقع گیره های نگهدارنده مصالح نما، پس از پایان کار نمایان و در برخی دیگر به صورت مخفی خواهد بود. با بررسی های اجرایی و مشخص شدن مشکلات موجود در این نوع روش اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای نصب سنگ و سرامیک برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به شکل امروزی درآورند.جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است.

باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی و بدون ملات استفاده می شود. نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای نصب و اجرای نمای خشک و اتصال پوشش نما به ساختمان ، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی و بدون ملات استفاده می شود . در اجرای این سیستم نیاز به کلمپ های مخصوصی می باشد تا به صورت کشویی درون ریل های آلومینیومی مخصوص این سیستم قرار گرفته به طوری که سرامیک یا سرامیک ها بر روی این کلمپ ها می نشینند . البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، می بایست از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود.

 This a rt ic​le has ᠎been writt​en ᠎with G SA  C​ontent Genera᠎tor DEMO!

راهنمای اجرای نمای خشک برتر!

ما بیشتر اوقات برنامه های دینی را ساده درنظر می گیریم این درحالی است که اگر برای برنامه های گفتگو محور دینی تمهیدات تصویری لحاظ نشود، جذابیت خود را از این کتاب دست می دهند. به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است. شیدر دوکی آلومینیومی، با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف، کمک شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده است. طراحی توسط آرشیتکت های مجرب و کار ورزیده شرکت با تسلط کامل بر سیستم های نصب نماهای مدرن انجام شده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری و بروز رسانی ، نهایی شده و بصورت تصاویر سه بعدی و نقشه فاز یک به مشتری ارائه می گردد . برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست اجرای نصب خشک نمای بتن اکسپوز، سرامیک پرسلان و نمای کامپوزیت با شماره های مرکز تماس یک دو سه سازه یعنی 28428787 و 28425424 تماس حاصل نمائید. Th is w᠎as c reated by behsaznama  Conte nt ​Ge nera tor ᠎DE MO​!

دیدگاهتان را بنویسید