شش نمای خشک اشتباهاتی که در 5 سال

همانطور که انسان ها به ظاهری آراسته نیاز دارند و برای هر موقعیت خاصی لباس متناسب با آن را می پوشند، چنین چیزی برای ساختمان ها نیز صدق می کند، به ظاهر کلی ساختمان، نما می گویند. نصب نماي فلزی ساختمان نسبتا ساده بوده و در نتیجه هزینه نصب کمتری نیز دارد. بنابراین اجرای نمای فلزی احتیاج به هزینه های بعد از نصب مانند نماشویی های مرتب و یا مراقب های این چنینی را ندارد. با پیشرفت تکنولوژی و ورود رایانه به مراحل طراحی و تولید و ساخت در معماری و ساختمان سازی ، نوآوری هایی در زمینه ساخت و طراحی نما ایجاد شده است که تا قبل از آن غیرممکن بود. البته در حیطه ی معماری یک بنا می توان به سلیقه رفتار کرد اما در واقع وقتی وارد حیطه ی عمومی می شوید، جامعه حقی بر گردن دارد که باید اجرا شود. نمای خشک را میتوان با اتصالات آزاد اجرا کرد که در این حالت در مقابل باران قابل تنظیم خواهد بود.

راهنمای مرد تنبل به اجرای نما

یکی از متریال مرغوب برای اجرا و طراحی نما استفاده از نمای خشک است. اجرای نمای فلزی ساختمان سه بعدی دیجیتال یکی از این نوآوری هاست که اجرای نما با هندسه های پیچیده را ممکن ساخته است. آیا می دانستید یکی از مهم ترین دلایل شکستن یا ترک خوردن آجرها و سنگ ها نشان دهنده عدم دقت در زیرسازی آن هاست؟ در هر موقعیت خاص و خصوصاً در دانشکده معماری ، هرگز نباید برای اولین بار پروژه ای را ارائه دهید بدون اینکه ابتدا منشأ آن را نشان دهید ، و اینجاست که مدل های مفهومی بسیار مفید خواهند بود . این نمای زیبا از یک خانه کوچک می تواند نمونه کاملی از زیبایی یک خانه با عناصر معماری و پرداخت شیک آن باشد. اجرای نمای خشک با توجه به نوع پروژه معمولا اولین انتخاب معماران برای طراحی و اجرای نمای خانه ها و ساختمان های مسکونی می باشد. بسته به نوع مصالح و نحوه انتخاب قالب خود ،می توانید به سطح مدل های خود اضافه کنید . اما پس از اتمام ، اشیاء ایجاد شده می توانند کاملاً خاص باشند و جاذبه های بسیار بیشتری را با خود به همراه داشته باشند . Data w​as created  by GS᠎A ᠎Cont ent Ge​nerator DEMO .

نمای خشک ساختمانی

۷- فاصله دهنده های متصل به بست ها وظیفه ایجاد فاصله ۴ تا ۸ میلی متری را دارند و پس از قرارگیری در محل خود به وسیله پرچ در جای خود ثابت می شوند. پس از دستیابی به ایده ، زمان آن فرا رسیده است که توسعه یابد. بطوریکه بنا به نتایج تجربی حفظ کیفیت سطح بسترهای نما را تا ۲۰ سال تضمین می کنند. کانسپت ها عناصری سازگار هستند و می توانند همراه پیشروی در پروژه تغییر و پخته تر شوند اما ماهیت اولیه خود را حفظ می کنند. کانسپت در لغت به معنای مفهوم , فکر و تصور کلی است. اگر این نوع نما به درستی رنگ کاری نشود و یا روکش مناسبی انتخاب نشود، دچار پوسیدگی خواهد شد و چهرهای نامطلوب به ساختمان خواهد داد. کاغذ همچنین می تواند با اعمال و انباشت لایه های اضافی در بالای یکدیگر تقویت شود و آن را به یک انتخاب بسیار سازگار و به راحتی در دسترس تبدیل کند. بریدن ، خم کردن ، پیچاندن و تا کردن کاغذ بسیار راحت میباشد. This po​st has been created with behsaznama Conte nt Gen erat᠎or ᠎DE᠎MO!

کاغذ می تواند روشی بسیار سریع و نسبتاً آسان برای ساختن نمونه های کانسپت باشد . استفاده از یک مدل کانسپت معماری را می توان در سه بخش خلاصه کرد ، ایجاد کانسپت ، توسعه کانسپت و ارائه کانسپت . در این مرحله نیز غیر معمول نیست که مدل ها و نمونه های کانسپت معماری نهایی و پرمخاطب تر تولید شود. ما دیوار آجری سه بعدی ای طراحی کردیم که دارای ارزش فرهنگی نیز هست. الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم به دو روش کلی ثابت و ریلی انجام می شود و با توجه به نوع زیرسازی ، انواع روش های اجرای نمای فلزی کامپوزیت به صورت زیر دسته بندی می گردد. اجرای نمای ورق فلزی با سیستم های مختلفی قابل انجام است که در ادامه به آن ها اشاره شده است. رگلاز هر کدام از نل های سرامیکی و یا تعویض آن ها به راحتی قابل انجام می باشد. صورت می گیرد. به عنوان مثال از نمای پانل کامپوزیت آلومینیوم بیشتر برای ساختمان های اداری، تجاری، پالایشگاه ها، ساخت تابلوهای تبلیغاتی، جایگاه های سوخت و فرودگاه ها استفاده می شود.

تولید کننده نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید