چگونه برای جلوگیری از اتلاف پول با اجرای نمای خشک؟

‫دستگاه سنگ شکن ویژه سنگ نما‬ – YouTube Aug 31, 2019 دستگاه سنگ شکن ویژه سنگ نما Crusher با توجه به نوع سنگ و کاربرد، از سنگشکنهای متفاوتی استفاده میشود برای . سنگ هایی که در نمای ساختمان های مناطق مرطوب به کار می روند باید چسبندگی بالایی به ملات داشته باشند. مقاومت فشاری بالا محصولات مورد استفاده به عنوان سنگ نما و اجزای موجود در فضای باز مناطق مرطوب و خصوصا پله ها سبب می شود تا این سنگ ها در برابر بارش باران و شتابی که بر اثر باران های شدید بر آنها وارد می شود سوراخ نشوند و در نتیجه شکلی نازیبا نیابند. در مناطق مرطوب به دلیل رطوبت بالایی که وجود دارد کانی های ناپایدار در برخی از سنگ ها به کانی های دیگر تبدیل شده ( این کانی ها اغلب از نوع سولفورهای آهن بوده و در مجاورت رطوبت اکسید شده و به هیدروکسید تبدیل می شوند) و سبب زرد شدن و تغییر رنگ سنگ می اجرای نمای خشک در ایران شود. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که سنگ های مورد استفاده در مناطق رطوبتی باید دارا باشند جذب آب بسیار پایین است. نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی گردد که علاوه بر حفاظت محیط داخل از محیط پیرامون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. Post has been gen​er​at᠎ed with behsaznama Con​te​nt Generator DE MO!

اینجا 7 روش بالا نمای خشک

معماری در اقلیم گرم و خشک به گونه ایست که کف بناها اغلب پایین تر از سطح معابر در نظر گرفته می شوند. پرسلان، دارای برتری نسبت به برخی از انواع سنگ خصوصا گروه سنگ های مورد استفاده در نماسازی ساختمان می باشد .ویژگی عدم جذب آب در پرسلان، حاصل میزان بالای زجاجیت و مقدار قابل توجه فاز شیشه در بدنه این نوع سرامیک می باشد. از دیگر انواع اجرای نمای خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده می توان به اجرای نما خشک آجری، اجرای نمای خشک سنگ، نمای اسپایدر و… یک هوای ثابت 5 سانتی متری بین پوشش گیاهی و یک ساختمان با ضریب انتقال حرارت 2.9 W / m 2 K قابل مقایسه است و بنابراین می توان با جداسازی گرما با استفاده از لعاب عایق بندی شده مقایسه کرد. استفاده می شود. نا گفته نماند سیستم خشک از عایق حرارتی، چارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه، اتصالات، پانل های رسی و… طراحی معماری در اصل استفاده خلاقانه از احجام، فضاسازی، بافت، نور و سایه، مصالح مختلف به منظور دستیابی به اهداف زیباشناختی، عملکردی و اغلب هنری می باشد. فراوری سنگ های تراورتن به وسیله فناوری رزین این سنگ ها را نه تنها برای استفاده در مناطق رطوبتی بلکه برای تمام اقلیم های کشور مناسب ساخته است.

در پاسخ به این سوال باید گفت که سنگ های تراورتن در گذشته بسیار نامناسب بودند و قابل استفاده برای مناطق رطوبتی نبودند. در ابتدا باید گفت که مناطق معتدل و مرطوب در ایران شامل سواحل جنوبی دریای خزر می باشد. در وهله اول ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که سنگ های تراورتن هم آهکی هستند و هم متخلخل می باشند پس چگونه مناسب برای این مناطق هستند؟ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود مواد پوششی مانند رزین و پوشش تخلخل و خلل و فرج در این سنگ ها تمام مشکلات این سنگ از بین رفته و جذب آب آن تقریبا به صفر رسیده است. نمای چوبی از جمله نماهای ساختمان جذاب است که به ساختمان شخصیت متفاوتی می­ دهد. علاوه بر این که این پروفیل ها عایقی در برابر گرما، سرما، رطوبت و انتقال صوتی هستند، از طرف دیگر به دلیل مواد به کار رفته در آن در هنگام آتش سوزی ها دچار سوختگی نخواهند شد.

در این مقاله ما در تیم تحقیق و توسعه کالاساخت تصمیم به بررسی سنگ های مناسب برای مناطق رطوبتی داریم تا شما در هنگام انتخاب سنگ برای این مناطق دچار سردرگمی و اشتباه نشوید. در این مناطق اختلاف درجه حرارت بین شب و روز کم است. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از انجام هزینه برای سنگ مورد نظر برای نمای ساختمان تان با کارشناسان با تجربه ما مشورت کنید. اشتباه در انجام این مرحله، ممکن است خسارات زیادی را به دنبال داشته باشد و احتمال تخریب نمای ساختمان بالا رود. در اینجا توجه به چند نکته حائز اهمیت می باشد. پروژهٔ مونوریل قم در حال ساخت است. کشور ایران یکی از معدود کشور هایی است که دارای هر چهار اقلیم معتدل و مرطوب، سرد و کوهستانی، گرم و خشک و گرم و مرطوب است. یکی دیگر از ویژگی هایی که سنگ های مناسب برای مناطق مرطوب باید دارا باشند، مقاومت فشاری بسیار بالا است. معماری در اقلیم گرم و خشک و همچنین اقلیم گرم و مرطوب دارای ویژگی هایی است که با رعایت آن می توان آسایش اقلیمی را برای استفاده کنندگان رقم زد. میزان استحکام خمشی پروفیل های یک پنجره، از مولفه های تاثیر گذار در طراحی پنجره های بزرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید