کلید موفقیت شما: اجرای بتن اکسپوز

تهیه نقشه نما Asbuilt که معمولاً به دستور کارفرما انجام می شود. معمولاً انتخاب روش نصب مناسب برای پروژه در مرحله طراحی صورت می پذیرد که یکی از این سه روش است: نصب دوغابی، نصب خشک و نصب چسبی هر کدام از این روش ها بر اساس مشخصات و ویژگی های هر پروژه تعیین می شود با این حال هر یک از این روش ها امکانات و محدودیت های منحصر به خود را دارند که چنانچه در مرحله طراحی به آن ها پرداخته نشود، در مرحله اجرا میتواند دردسر ساز شود، بنابراین تصمیم گیری در این باره در مرحله طراحی هزینه کمتری دارد و اگر انجام شود، در مرحله اجرا با سرعت مناسبی میتوان آن را اجرا کرد. هم چنین ضخامت آن ها معمولاً بین 2.5 تا 5 سانتی متر است. تهیه نقشه شاپ نما یا Shop Drawing با توجه به ابعاد پانل های بتون اکسپوز که این مورد هم به دستور کارفرما انجام میشود. نمای ساختمان در ظاهر و زیباسازی شهرها اهمیت زیادی دارد.با توجه به اینکه اولین ارتباط افراد با یک پروژه ساختمانی از طریق نمای خارجی آن شکل می گیرد، طراحی نمای ساختمان تأثیر بسزایی در تلقی و برداشت افراد از کیفیت و نوع ساخت پروژه شما دارد. Th᠎is a᠎rtic le has been cre ated by behsaznama Con tent Generat᠎or Demoversion.

از اتصالات نمای خشک چه انتظاری داریم؟

طراحی نما فلزی پانچ متال اولین گام برای اجرای نمای فلزی است. اجرای نمای خشک پرسلان با کاشی های با کیفیت . اما رفته رفته با پیشرفت صنعت معماری و ساختمان سازی، این نماها نیز پیچیدهتر شدند. جهت اطلاعات بیشتر درباره مقاوم سازی، ضد آب کردن بتون اسپوز نما با نانو پارس تماس بگیرید. با اجرای پوشش نانو بی رنگ روی قطعات بتن به خصوص بتن اکسپوز قبل از نصب این قطعات روی نما، هزینه های اجرای پوشش نانو و اجرای داربست جهت انجام این فرایند کاهش می یابد و مقرون به مصرفه تر است. نکته مهم و قابل توجه در مورد بتن اکسپوز این است که این قطعات بتنی پس از نصب، نهایی هستند و دیگر لازم نیست مصالح دیگری روی آن پوشش داده شود. استفاده در فضاهای عمومی و تجاری: به راحتی میتوان بتن نما را به عنوان پوشش نهایی و بدون استفاده از لایه دیگری روی آن، در فضاهای تجاری و عمومی اجرا کرد. از آن جایی که روی بتن اکسپوز از متریال دیگری استفاده نمیشود، کیفیت و زیبایی این مدل بتن دارای اهمیت زیادی فروش تجهیزات نمای خشک است. با توجه به این که بتن اکسپوز لایه بیرونی و آخرین بخشی است که نصب می گردد و روی آن را با مصالح دیگر نمی پوشانند، مجری بتن اکسپوز باید از مهارت بالایی در نصب صحیح قالب ها و بتنریزی یا نصب پنل ها برخوردار باشد تا علاوه بر استحکام، دیوار یا کف اجرا شده کاملاً تراز و یکدست باشد.

قابل استفاده در سازه های آبی و استخرها: به دلیل اینکه بتن اکسپوز در برابر آب مقاومت بالایی دارد میتوان از آن در سازه های آبی و استخرها استفاده کرد. در نظر گرفتن وضعیت جوی منطقه از اساسی ترین اصولی است که باید در طراحی معماری ساختمان به آن دقت کرد. حتی در صورتی که اجرای بتن اکسپوز با تمام تکنیک ها و دقت های لازم انجام گیرد، گاها نیازمند به ترمیم خواهد بود. پیش از اجرای نمای سیمانی باید کروم بندی به درستی صورت گیرد در غیر این صورت ممکن است موج در نما ایجاد که منظره خوشایندی نخواهد داشت. به کار بردن بتون اکسپوز در روشویی سرویس بهداشتی از ایده های جدید معماری داخلی است که حال و هوای خاصی را به سرویس بهداشتی منزل می بخشد که معمولا به صورت پیش ساخته تهیه می گردد. مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالا دارند، به کار می رود در مقایسه با مصالح کاربردی برای نمای شهرهای کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است همچنین نمای ساختمان در مناطق سردسیر به لحاظ میزان مقاومت در برابر یخزدگی یا عایق بودن نسبت به سرما و گرما با نمای قابل کاربرد در مناطق گرمسیر متفاوت می باشد.

This article has  be en w᠎ri᠎tt​en by GSA​ Content Ge nerator  DEMO!

نمای خشک ساختمان

چینش و درزبندی صحیح و منظم قطعات در کنار یکدیگر و تراز آن ها، مهار با استفاده از پیچ و مهره ها، استفاده از روان کننده ها و مکمل های متراکم کننده، استفاده از قطعات فاقد ترک و خش و تخلیه هوای اطراف آن از جمله کارهایی است که باید در هنگام نصب این قطعات به درستی و مهندسی انجام بگیرند. مراحل نحوه چیدمان کاشی، یک: کاشی کاری نمای کلی کف، برای چیدمانی تلاش کنید که تعداد کاشی های کامل و اندازه هر کاشی بریده شده را به حداکثر برساند، وقتی نمیتوان از کاشیهایی با اندازههای نامناسب اجتناب کرد، آنها را در جایی قرار دهید که بعداً روی آنها را بپوشاند یا خارج از خطوط دید اصلی از درگاه قرار دهید، تا زمانی که تین ست حداقل ۲۴ ساعت خشک نشود، نباید روی هیچ کاشی پا بگذارید تمام برش هایی که نیاز به اره مرطوب دارند را برای آخرین بار ذخیره کنید سپس اره برقی را برای یک روز اجاره کنید. This article has ᠎be​en c re᠎ated ᠎wi​th the help ᠎of behsaznama C on᠎te​nt G​en​erat​or​ D em oversion.

دیدگاهتان را بنویسید