گام‌های ساده برای نمای خشک ساختمان از اهداف

اما اگر شما می خواهید هزینه های مربوط به نمای ساختمان را کاهش دهید، در درجه اول باید نکاتی را در رابطه با طراحی نما بدانید تا بتوانید بر این اساس هزینه های آن را به حداقل برسانید. علاوه بر این، پنجره در زیبایی ساختمان نیز تاثیر فراوانی دارند؛ از این رو پنجره ها نقاط کانونی طراحی معماری محسوب می شوند.این نوشته مربوط به نوعی قاب پنجره که یک جز مهم در سیستم هر در و پنجره است ، می باشد. به گونه ای که ایده نمای ساختمان تقریباً به طور کامل تغییر کرده است و استفاده از تکنیک های نمای خشک برای خانه ها، بیمارستان ها و انواع دیگر ساختمان ها رشد زیادی داشته است. به طور کلی اصل سیستمهای خشک آجری بر اساس ساختمانها سبز و پایدار طراحی شده و به همین دلیل نظرات مثبت طرفداران محیط زیست را نیز به خود جلب کرده است. تنوع طرح و رنگ چوب های مورد استفاده در طراحی نما از ویژگی های مثبت این متریال به شمار می رود. بتن اکسپوز به علت دارا بودن تنوع در شکل ظاهری و قابلیت ساخت و تولید ابعاد مختلف آن، به طراحان و کارفرمایان محترم این امکان را می دهد که انتخاب گسترده ای در مورد پروژه خود داشته باشند، تنوع در ابعاد و بافت، سطح نهایی زیبا و ساده ای را برای کسانی که به معماری مدرن علاقمند هستند به ارمغان می آورد.

نمای خشک در اصفهان

Data w as creat ed ​by behsaznama Content᠎ Gen erat or D em​ov ersi on.

در زمستان که معمولاً پنجره ها بسته و هوای بیرون سردتر از هوای داخل است ، کاهش مداومی در دمای دیوار از سطح داخلی به سطح خارجی وجود دارد ، که باعث می شود در عمق مشخصی در داخل دیوار فشار بخار از حد اشباع بیشتر شود و در داخل دیوار تعریق صورت پذیرد . اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. متریال و مصالح مختلفی در بازار موجود هستند که با توجه به بودجه و سایر موارد چون سلیقه کارفرما و همچنین موقعیت آب و هوایی انتخاب می شوند. مرحله ی دوم مرحله ی طراحی سه بعدی نمای خشک ساختمان با توجه به نقشه های فاز 2 معماری بنا که این روند با توجه به حسن سلیقه ی آرشیتکت و با در نظر گرفتن زیبایی شناختی معماری و اقلیم شهری و ضوابط مهندسی و محاسبات انجام خواهد پذیرفت. شما پس از انتخاب زمین با توجه به متریال مصرفی و نقشه طراحی شده می توانید هزینه دقیق ساخت را براساس زیربنا و متراژ به دست آورید.

9 نکاتی درباره اجرای نمای خشک شما نمی توان استطاعت مالی چشم پوشی

در اجرای کرتین وال به روش یونیتایز، قطعات مهم نما مانند استراکچر های آلومینیومی، شیشه های خاص مانند اسپند به صورت پیش ساخته و از روی نقشه های فنی دقیق در کارخانه های مجهز توسط تکنسین های ماهر و متخصص آماده می شود. در برابر انواع شرایط آب و هوایی نیز مقاومت بالاتری از خود نشان میدهد. عایق مناسبی در برابر صوت ، حریق و رطوبت می باشد. اگر از چوب در نما سازی ساختمان خود استفاده می کنید، دیگر خیالتان از بابت آلودگی های صوتی محیط اطرافتان راحت باشد،چرا که چوب خود به عنوان یک عایق صوتی خلیی خوب عمل میکند. سازگاری با اخرین استانداردهای ملی و جهانی (عایق حرارتی و صوتی – وزن کم و انطباق با ایین نامه های زلزله : در مقایسه با روش دوغابی، اجرای نمای خشک ساختمان بهطور میانگین 80 تا 100 کیلوگرم از وزن هر مترمربع کم میکند. چوبی یک ماده طبیعی است و استفاده از آن در نمای ساختمان،حس زیبایی ،آرامش و طبیعی بودن به ما منتقل میکند. This po᠎st h as be en w᠎ri tten with GSA Conte᠎nt  G enerator D​emoversion.

شما می توانید برای طراحی نمای بیرونی ساختمان ارزان قیمت و در عین حال مناسب با متخصصان ما در گروه معماری آوگون تماس حاصل نمایید. نمای خانه ها با ما همراه باشید تا نگاهی گذرا به کلیه روشهای اجرای ساختمانها ، مزایا و معایب آنها بیندازید. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است. ایده­ ی استفاده از دانه­ های مرمری و سرامیکی در نمای ساختمان توسط یک شرکت ترکیه ­ای ارائه شده است که به آن بایرامیکس گفته می ­شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نصاب نمای سرامیک خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید