یک واقعیت شگفت انگیز در مورد اجرای بتن اکسپوز Uncovered

این چسب مانند یک ماده¬ی الاستیک عمل می¬کند و باعث دفع شدن ارتعاشات وارده به نما و زیرسازی می¬شود. پس از چسب زدن و نصب بتن اکسپوز و محکم شدن نسبی آن ها باید درز مابین تایل ها را به وسیله ی پودر بندکشی به خوبی پوشش داده و به عبارتی درز گیری نمایید . تایل های بتن اکسپوز دارای ابعاد استانداردی هستند که پوشش سطوح دیوارها را آسان تر کرده و تایل ها را قابل حمل ولیکن بنا بر هر پروژه و در خواست کارفرما میتوانیم ابعاد و اندازه های سفارشی را نیز قبول کرده و تحویل دهیم. متاسفانه برخی با ارائه ی کالای بی کیفیت و با قیمت کلان این متریال را بدنام میکنند .یک مثال واضح این است که آنچه که مشتری تحویل میگیرد با آنچه که در عکس یا کاتالوگ دیده متفات بوده و یا گاها همان کیفیت را ندارد بنا براین ما پیشنهاد میکنیم که با دیدی باز تمامی کاتالوگ ها را مطالعه فرموده و برای هر سبک بتن اکسپوز مد نظر خود با کارشناسان شرکت اذران دکور در تماس باشید. پس از این که سفارش خود را ثبت نموده و تایل های بتن اکسپوز را بر اساس متراژ مورد نظر خود دریافت کردید حال باید ردیف ابتدایی تایل ها را به وسیله ی چسب مخصوصی که برای شما ارسال گشته است بر روی سطح آماده ی زیرین یچسبانید.

اجرای نمای خشک آجر

This ᠎data was w ritten by G​SA  C onte​nt Gener​ator DE​MO.

نمای اقلیم گرم و خشک

پس از آنکه از استحکام مناسب فضای خود برای نصب بتن اکسپوز مطمئن شدید حالا بسته به انتخاب خود از میان طرح های موجود مساحت دیوارمد نظر خود را تقسیم بر مساحت هر تایل کرده تا تعداد مورد نیاز خود را به دست بیاورید و در نظر داشته باشید که در هر مترمربع معمولا با ابعاد استاندارد ها بین 4 الی 5 تایل نیاز دارید. قالب ها به وسیله بولت و رامکا به شیوه ای مناسب مهار شوند. برای نصب ردیف یا رج بعدی باید فاصله ای را مناسب کار خودتان و نمای نهایی مورد نظر خود در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که این فاصله باید در ردیف های بعدی نیزحفظ گردد.تا نمای یکدست و عالی را در نهایت به دست بیاورید . همراه با پودر بندکشی که در انتهای کار تمام میشود و پودر کشیده میشود و در نهایت با چسب های قوی که در اختیار دارد نصب عالی را هم در پیش داریم.  Data was c᠎re᠎ated by behsaznama Content Gen er᠎ator D emov er​sion!

چهار چیزهایی که مادرتان باید درباره مصالح نمای خشک به شما یاد داده باشد

چسب مورد استفاده برای نصب تایل های بتنی اذران دکور باید حتما با در نظر داشتن فاصله بین تایل ها به میزان لازم هم بر روی سطح دیوار و هم تایل مصرفی خورده شود تا سطح تماس بیشتری ایجاد کرده و در مدت زمان طولانی دیوارپوش از جای خود جدا نگردد. همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات نصاب نمای خشک فراوانی می­ باشد. اجرای بتن اکسپوز همان طور که پیشتر هم اشاره شد به دو سبک انجام وظیفه خواهیم کرد. ما در این قسمت شما را با خرید بتن اکسپوز اشنا خواهیم کرد. به دلیل اینکه اذران دکور به عنوان یک شرکت تولید کننده بتن اکسپوز در کشور فعالیت خود را شروع کرده است و بی واسطه قصد دارد که شما خوبان را با این متریال خوب در سراسر ایران اشنا کند به همین خاطر کار سختی را شما در پیش ندارید کافی است که با تیم اذران دکور به صورت شبان روزی در ارتباط باشید تا خدمتگزار شما خوبان باشیم. ​Th is  post w᠎as ᠎do ne by behsaznama C᠎on᠎tent Generat᠎or Demoversion​.

درباره نمای خشک

خدمات رنگ آمیزی نما و تعمیر نقاشی نما با استفاده از دسترسی به نما با طناب که توسط تیم ارتفاع کار و نقاش پاک نمای شهر ارائه می شود یک انتخاب عالی برای ساختمان هایی است که تعوض پنجره داشته اند. آلومینیوم علاوه بر تمام مزایایی که دارد، ضریب انتقال حرارتی بالایی دارد که این عامل باعث هدر رفتن انرژی در درب و پنجره های آلومینیوم می شود. همچنین شما قادر هستید که در بین کابینتی انواع بتن اکسپوز را نصب کنید یکی از آنها هم به نام سه بعدی است که با سبک و سیاق خودش کار را زیباتر میکند اما در محیط کار هم می شود این سبک را نصب کرد، همچون امفی تئاترها و همچنین پشت میز مدیریت و یا سالن های انتظار این سبک دیوارپوش بتن اکسپوز سه بعدی نمایان دهند حجم زیبایی از محیط است و بارها هم توسط تیم اذران دکور در قسمت لابی ساختمان های لوکس و یا مطب های پزشکی کار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید