بهترین سه راه برای خرید نمای خشک استفاده شده

به دلیل اینکه ساختمان ها معمولاً تراز نیستند اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. در نماهایی که از کامپوزیت استفاده شده شستشوی نمای ساختمان باید به صورت منظم انجام شود تا از نفود آلودگی ها به خورد کامپوزیت و مات شدن آن جلوگیری شود. همانطور که در نقشه نشان داده شده است، به عنوان مثال ۲۳ آجر در اولین کارتن است که از عدد ۱ تا ۲۳ شماره گذاری شده است و در بیست و سومین کارتن، تنها یک آجر قرار دارد که شماره ی آن ۲۳ است.تمام آجر ها، همانطور که در تصویر نشان داده شده، سوراخ شدند. برای یادآوری معماری سنتی، از آجر به عنوان متریال اصلی ساخت و ساز استفاده کردم و نوعی مشربیه ی معاصر برای پوشش دادن نما خلق کردم تا نور زننده ی خورشید را کم کند. نمای خشک سنگ ، فاصله ای در حدود ۳۰ تا ۴۵ میلی متر بین دیوار نما و پوشش سنگ در نظر می گیرد. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد.  Data has  be en c᠎re at ed by behsaznama  Content  Gen erator D᠎em oversion.

نمای خشک آجری

در این گونه مناطق شما به سختی می توانید چیزی بسازید که به شکل قوطی کبریت نباشد. سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن براي اتصال اجزای نما شامل پنل های رسی ، سنگ و غيره از ملات استفاده نمي-شود بلکه در اين سيستم از تجهيزات فلزي مانند ريل ، پيچ و غيره استفاده مي¬شود. این سيستم با پنل های رسی و سنگ، سراميک، شيشه و کامپوزيت قابل اجرا مي باشد. با این وجود و در چنین شرایطی، خانه ای روستایی به مشتری تحویل ندادم بلکه خانه ای با معماری شهری با ساختاری مقاوم در برابر زلزله، دیوار هایی که باعث ذخیرهسازی انرژی میشد، با ویژگی های آکوستیک قابل قبول، دارای سیستم ضدحریق و خدمات فنی کاربردی به مشتری تحویل دادم. با پوشاندن چوب ها با مواد پوششی مناسب میتوان آن ها را در مقابل عوامل بیرونی و شرایط جوی گوناگون مقاوم کرد. منتاژ دقیق و آسان این روکش ها خطا را به حداقل رسانده و باعث بهبود عملکرد و کاهش هزینه ها میشود. افرادی که در زمینه رنگ آمیزی ساختمان تخصص دارند و رنگ آمیزی فضا های داخلی و خارجی ساختمان ها را برای زیبایی هرچه بیشتر این ساختمان ها انجام می دهند، از رنگ های متفاوتی برای فضا های داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می کنند.

اجرای نمای خشک شیراز

سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قابل مطابق با استاندارد های جدید ساختمانی است. این ساختمان در یکی از فقیرنشین ترین مناطق تهران، یعنی منطقه ی جیحون قرار دارد، جایی که به سختی میتوانید خانه ای را پیدا کنید که از حداقل استاندارد های یک خانه ی معمول برخوردار باشد.من همیشه نقش اجتماعی معماری را مدنظر می گیرم. واتر جت نیز یکی از روش های مناسب برای از بین بردن شوره سنگ و مصالح ساختمانی است. اما ما در این جا پیشنهادات متفاوت تری برای شما داریم. واضح است که باید روش کارمان را به کارگران توضیح می دادیم، اما همین که آنها این ترفند را یاد می گرفتند، کار برایشان مانند یک بازی بچگانه می شد. در صورت عقب افتادن از برنامه زمانی سنگ کار باید با افزایش زمان کار و اضافه کردن یک یا چند نیروی متخصص به گروه، نسبت به سر وقت تمام کردن پروژه اهتمام داشته باشد. بتن در گذر زمان کهنه میشود. بخاطر بودجه ی کمی که در اختیار داشتیم، باید روشی خلق می کردیم که نیاز به نقشه کشی جامع زیادی نداشته باشد و زمان زیادی برای نظارت لازم نداشته باشد.

کافیست کمی از قوه خلاقیت خود در جهت کاهش هزینه ها در بحث نماسازی استفاده کنیم . مساله این است. طی روند ساخت و ساز با کارگران کمی سروکار داشتم که ایده ای در خصوص صنعت ساختمان سازی و استاندارد های آن نداشته باشند. توی این پک فوق العاده، آرشیکد رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! این ساختمان نیز از نمای خشک بهره میبرد و از موادی مانند آلومینیوم کامپوزیت استفاده کرده است. قبل از استفاده از چسب لازم است پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود.چسب باید در قسمت پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به گونه ای که هیچ قسمت چسب نگرفته ای در پشت قطعه وجود نداشته باشد. پانل سیمانی همانطور که از اسمش مشخص است در کارخانه به صورت پانلی و به ابعاد 120 سانتیمتر در 240 سانتیمتر تولید و قیمت سنگ نمای خشک به فروش میرسد. تلاش من در این پروژه بر این بود که کارگران محلی را بکار گیرم و نشان دهم که نمای آجری تا چه حد می تواند با ارزش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید