مردم خرید کتاب را انجام دهید :)

یا هم ممکن است خودتان صاحب مغازه کتاب فروشی باشید، که دیگر راه تامین محصولات را به خوبی بلد هستید. اما اگر تازه میخواهید وارد بازار کتاب شوید، ممکن است در شروع، کمی کارتان راحت نباشد. به دلیل این که سایت شما تازه تأسیس بوده و ممکن است خیلی از افراد از وجود فروشگاه اینترنتی شما اطلاع نداشته باشند. بنابراین ممکن است بدون توجه به دلیل تخفیف نسبت به خرید کتاب اقدام کنیم و بعد از خرید متوجه کیفیت پایین ترجمه آن شویم. به گفته احمد رفیعزاده، مدیر فروشگاه آنلاین شهرکتاب قبل از فروشگاههای آنلاین، کتابفروشیهای فیزیکی، ناشران و موزعان برای تداوم کسب و کار و حفظ سرمایه انسانی خود، به دلیل نوسانات قيمت ارز و کاهش توان خرید مردم، دچار مشکلاتی هستند. مسئولان برای کاهش میزان کلاهبرداریهای اینترنتی، به کسب و کارهای قابل اعتماد، نماد اعتماد الکترونیکی میدهد. با استراتژیهای نوین فروشگاههای اینترنتی، میزان ریسکپذیری این مقوله هم کاهش یافته است.

خرید کتاب درسی

دریافت ای نماد فقط برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم ضروری است. من ترجیح میدم فقط حضوری خرید کنم چون هزینهی ارسالش بنظرم به صرفه نیست و به ریسکش نمیارزه حتی اگر تخفیف داشته باشه! اما در مورد فروشگاههای اینترنتی کتاب اینطور نیست و شما میتوانید در هر زمانی که دوست داشتید از آنها خرید کنید. در این بازار فروشگاههای اینترنتی بزرگ و معروفی حضور دارند که مشتریان زیادی هم دارند. پس از ثبت نهایی سفارش می توانید سفارش خود را در صفحه لیست سفارشات پروفایل کاربری خود، پیگیری نمایید . با استفاده از این سرویسها مشتریان شما میتوانند هزینه سفارشات خود را پس از تحویل کالا و درب سایت های خرید کتاب با تخفیف منزل پرداخت کنند. بهترین کار این است که چند روش برای ارسال کالا در نظر بگیرید و مشتری برای انتخاب این روشها حق انتخاب داشته باشد. برای داشتن فروشگاه اینترنتی کتاب، چقدر سرمایه لازم است؟ برای این منظور میتوانید از مطلب «لیست مجوزهای لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی» کمک بگیرید. عشق کتاب ، کامل ترین فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک آموزشی کشور، با بیشترین تخفیف خرید کتاب ، تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را برای شما تداعی می کند.

خرید کتاب زبان

توجه داشته باشید که پس از راه اندازی فروشگاه آنلاین کتاب حتما تمامی منوها و بخش های مختلف سایت فروش را بررسی کنید، زیرا داشتن فضای کاربری اصولی ، تب جستجوی پیشرفته و توانایی تفکیک کتابها بر اساس گروه سنی، ژانر، مقطع تحصیلی ( برای کتابهای درسی ) و تاریخ انتشار و … نام برد. یونیکتاب علاوه بر دانشجویان هوای دانش آموزان را نیز دارد و در بخش کمک درسی نیز میتوان به ناشرانی همچون : گاج، قلمچی، خیلی سبز، فار، کاگو، تخته سیاه، کلاغ سپید و … طراحی جلد: در صورتی که نیاز به طراحی جلد دارید این بخش را علامت بزنید. در این صورت میتوانید به راحتی و با هزینه کمتر، نسخه PDF کتابها را تهیه کنید و بفروشید. همین امر سبب می شد هزینه چاپ کتاب در ایران بسیار بالا باشد چون نویسنده کتاب افرادی را به خدمت می گرفت تا نسخه های کتابش را دستی بنویسند و به طبع هزینه ای که برای تولید هر نسخه کتاب در نظر گرفته می شد بالا میرفت و این هزینه چاپ کتاب ،بر دوش خریدار و خواننده کتاب سنگینی زیادی می کرد.

این هزینه نسبت به درآمدی که تا چند وقت دیگر خواهید داشت، بسیار کم است. مخصوصا بازار کتابهای کمک درسی، دانشگاهی و کنکوری که همیشه داغ است و مشتریان بسیاری دارد. یکی از موانع اصلی که امروزه پیش روی محققان ایرانی است ، چگونگی دسترسی به منابع با ارزش علمی به خصوص دانلود کتاب های خارجی دانشگاهی است. حالا که متوجه شدید بازار فروش اینترنتی کتاب چقدر داغ است و آینده خوبی هم دارد، بگذارید یک نکتع دیگر هم به شما بگویم. بعد از مدتی که هم سایتتان جایگاه خوبی پیدا کرد، هم مشتریانتان بیشتر شد، میتوانید، با انتشارات مختلف و توزیع کنندگان بزرگ کتاب مذاکره کنید و کتابها را به صورت عمده و با قیمت پایین بخرید. روال کاری به این صورته که نمونه کارهای توی سایت رو ملاحظه می کنید و اگر از سبک کاریمون خوشتون اومد، باهامون ارتباط برقرار می کنید تا بیشتر راهنماییتون کنیم و برای سفارش شما بر حسب نیازتون، به طور اختصاصی طراحی انجام بدیم. اما اگر میخواهید مشتریان به شما اعتماد کنند و فروشتان بیشتر شود، بهتر است ای نماد دریافت کنید. یکی از روشهای ایجاد اطمینان در کاربران سایت، استفاده از سرویسهای پرداخت در محل است. همچنین کتاب های ارائه شده در سایت، به مرور افزایش می یابند و کتبی با کیفیت از لحاظ تصویری-محتوایی و جذاب برای کودکان برای مشاهده و بررسی در معرض دید شما قرار میگیرند.

خرید کتاب دانشگاهی

Article h as been c re​ated  with G​SA᠎ C​on​te nt Ge​nerator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید