یک اطلاعات به اجرای نما در هر سنی

مقاومت بالای این نما در برابر خوردگی سبب می شود زیبایی ظاهری آن برای مدت زمان طولانی حفظ شود. رنگ نمای ساختمان باید مقاوم برای شرایط بیرون باشد اما شرایط بیرون در مناطق مختلف متفاوت می باشد به عنوان مثال شمال کشور ایران دارای شرایط بارانی و رطوبت زیادی می باشد و لذا خصوصیت مورد اشاره در بند(پ) در فرمولاسیون رنگ می بایست به اندازه ای تقویت شده باشد تا با این شرایط بتوان برای چندین سال مقاومت خود را حفظ کرده و خصوصیت خود را از دست ندهد. با اندکی تفکر خواهیم دانست که اجرای نمای خشک ساختمان می تواند تا بیش از ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاسته و بخاطر عدم استفاده از ملات و روشهای سنتی می توان با فعال نمودن چندین منطقه کاری بطور همزمان در بخشهای بالا و پایین دست ساختمان، کار را با سرعت هرچه بیشتر پیش برد. از دیگر ویژگی های آن می توان به تنوع رنگ، قابلیت ارتجاع، امکان برش و استفاده پنل آن در ابعاد و طرح های گوناگون را نام برد.طریقه ساخت این صفحات اینگونه است که پنل اچ پی ال که تشکیل شده از چندین لایه کاغذ کرافت است، با روکش طرح چوب و یا طرح های دیگری، از ترکیب سلولزی و رزین های فنولیک ورقه هایی راتشکیل می دهند که در گرما و فشار بسیار بالایی(145C و 300bar) تبدیل به صفحات محکمی می شوند. Th​is art ic le w​as c reated ​wi​th GSA Con᠎tent G᠎ener᠎at​or​ Dem ov​ersion!

دتایل اجرای نمای سنگ خشک

این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم. نحوه اجرا و نصب این دو عنصر، از جمله نسبت آنها به یکدیگر، خصوصیات و لنگرگاه هر دو تاثیر جدی بر طراحی سیستم کرتین وال دارد. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی،کاهش خطای انسانی به دلیل تولید صنعتی مصالح مصرفی، کاهش پرت مصالح به دلیل محاسبه دقیق سیستم زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک ها، و درآخر قابلیت تنظیم و رگلاژ سازه و تک تک مصالح پوششی در جهت رفع خطاها (در حد میلیمتر) در حین اجرا ، به بالا رفتن کیفیت کار در نماسازی خشک کمک می کند. نمای چوب پلاست به نسبت دیگر نمای ساختمان بسیار شیک و مدرن است و به علت طرح چوبی که دارد در اولین نگاه حس خوبی به بیننده القا خواهد کرد. Po st was g᠎enerated by GSA C᠎onte​nt Generator DEMO᠎!

فروش تجهیزات نمای خشک برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

استفاده کرد. استفاده از این نما در حوزه معماری بسیار کاربرد دارد. از این نما می توان برای کاربری های مختلف از قبیل اداری، تجاری، مسکونی، داخل ساختمان، ایستگاه مترو، پایانه و… همچنین نمای سرامیکی باید در برابر بارهای ضربه ناشی از برخورد قطعات مختلف به آنها بخصوص قطعات جابجا شده توسط تندبادها کنترل شوند. استفاده از سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی بصری محاسن دیگری هم نحوه اجرای نمای سنگ خشک دارد. این مسجد در جنوب شرق شهر قم و در روستای جمکران فرار دارد. با توجه به تولید پروفیل چوب پلاست با محصولات ذکر شده، میتوان گفت این محصول به دلیل برخورداری از استحکام پلاستیک و چوب به طور همزمان، مقاومت بالایی داشته که از مزایای اصلی نمای چوبی ساختمان به شمار میآید. البته بحث نمای ساختمانی میتوان به بخش های گوناگونی اشاره نمود اما موضوع اصلی ما نمای خشک است نه نما در معماری. به منظور استتار کامل تأسیسات و تجهیزات، چنانچه امکان انتقال عناصر تأسیساتی و تجهیزاتی به بخشهای غیرقابل رویت میسر نباشد، طرح پوشش هماهنگ با نمای اصلی ارائه گردد. استرچ متال به عنوان یکی از متریال های مدرن جهت پوشش نهایی در نمای دوپوسته قابلیت نورپردازی در شب را برای ساختمان فراهم می آورد .

نحوه نصب نمای خشک

فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است. نمونه هایی از بادگیرهای یک طرفه یا اردکانی را در شهر هایی مثل طبس، میبد، عقدا می توانیم ببینیم. صفحات سیمانی فایبرسمنت به عنوان یکی از نوع های نما خشک سیمانی در ساختمان هایی با اسکلت بتنی و فلزی، برای دیوار داخلی، پارتیشن بندی سقف کاذب و نما استفاده می شود. بعنوان مثال اینکه طراحی ویلا شما دوبلکس باشد یا فلت، طبیعتا متراژهای نمای ویلا متفاوت خواهد بود و به تبع هزینه آن نیز فرق خواهد کرد. همچنین پروفیل های آلومینیومی نیز به زیر سازی آهنی متصل می گردند. استفاده از میلگرد بستگی به نیاز انجام می شود و بعد از جوشکاری میلگردها توری های رابیتس به شاسی کشی نما متصل می شوند. در اتصال مخفی یا توکار پنلهای بتن اکسپوز دیوار، علاوه بر تجهیزات مورد استفاده در روش قبل، به اتصالات براکتی و وسایل حفاظت فردی نیز نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید